6 Ağustos 2018 Pazartesi

Neler Yaptım 😊

 Uzun zamandır yazamıyorum. Hep iş güç yoğunluğu derken akşam eve gelince yorgunluktan sızıyorum. Ama artık bu derdim kalmadı çünkü işten çıktım.🙃

   İşsizliğin keyfini çıkartıyorum. Geçen hafta Umut işini ayarladı üç günlüğüne Ayvalık'a gittik. Nasıl iyi geldi. Son dakika gitmeye karar verdik. En güzeli oldu bu şekilde.

 Ev işi, misafir derken akşam oluyor Umut geliyor ya sahile gidip çay,kahve içiyoruz veya dondurma yiyoruz evde olmaktan sıkılmayım diye sağ olsun beni hep gezdiriyor. İşteyken keşke evde olsam temizlik yapardım diyordum ama evde olunca bir üşenme hali geliyor. 🙈

Tv hiç doğru düzgün bir şey yok. Doktorlar,Aşkı memnu, Fatmagülün suçu ne bunlar var bunlar olmasa millet ne izleyecekti acaba çok merak ediyorum.

Ayvalıkta kanlı ay tutulmasına denk geldik. Manzara inanılmaz güzeldi.



Kenan doğulu konserine gittik.  Eğlenceliydi sahnesi Umut sıkıldı ama annemle ben çok eğlendik. 😊





8 yorum:

  1. İş için hayırlısı olsun diyorum.
    Ben de eve gitmeden bir sürü plan yaparım, ya da izinliyken taş üstünde taş koymam ama evdeyken aman sende moduna bir kaptiriyorum ki sorma gitsin :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim aynısını bende düşünüyorum ama evin içine girince hepsi ucup gidiyor sevgiler 😊

      Sil
  2. benim çektiğim de aynen böyleydi :) beklerim ben de bloğuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel görüntüydü.Hemen geliyorum canım

      Sil
  3. ev hanımlığı tatlı diyosuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılma huyum olmasa efsane güzel ev hanımlığı :)

      Sil
  4. Kenan Doğulu'nun sahnesinin iyi olduğunu duymuştum ama hiç canlı canlı izlemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok iyi annemle biz sevdik eğlenceli hemde çok sevimli biri 🙃

      Sil