8 Ağustos 2018 Çarşamba

Evdeki Günlerim 3 🤗

  Madem artık evdeyim bari düzenli olarak blog yazayım rahatlayım. Malum bayrama az kaldı hazır evdeyken bayram temizliği yaparım diyorum tabi üşenmezsem. :)

   Karşı komşumuz boya yaptırıyor sanırım apartman tiner kokuyor. Kafa bulmam yakındır. 🙃  Ev hanımları bütün gün ne yapıyor acaba evde tv de güzel hiçbir şey yok hep aynı şeyler sıkıcı temizlik falan yapıyorum ama zaman geçmiyor istemeden de olsa Umut'a sarıyorum.

Bayram öncesi belki birkaç günlüğüne yine Ayvalık'a gideriz. Ama daha tam net değil.

Bu pazar ablamın sözü var benim attığım çiçeği öyle bir kaptı ki olmasa haksızlık olurdu 😂  tuzlu kahveyi ben yapıcam o umutun kahvesine öyle bir tuz doldurmuştu ki gün intikam günü olacak :)

 Evdeyken bari kpss çalışayım dedim. Kpss kitaplarına bakıyorum krizi fırsata çevireyim dedim.

Domates ekmiştim. Baya baya filizlendi ama daha domates yok ortada kokusu nasıl mutlu ediyor anlatamam. Her sabah kalkar kalkmaz çiçeklerime su veriyorum çocuğum gibi artık onlar.



10 yorum:

  1. Domates bölümune o kadar çok o imrendim ki 😊 insAllah böyle kırmızı kırmızı domatesler verir fotoları paylasirsiniz benimde çileğim vardı yeşil ancak ilk bir yıldan sonra bir daha vermedi çilek üzülüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah verir acaba neden daha vermedi domatesim de öyle olur mu acaba bilemedim

      Sil
  2. ha haaaa iyi şeyler olacaktı oldu işteeee :) kpss krizi de tatlıymıış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldu Depp inşallah ev olayı çok sürmez 🙈 evdeyken işi işteyken evi özlüyorum değişik bir psikoloji 🙃

      Sil
  3. Annem de biber almış sabah topladım aman bir acı çıktı sorma 😀 yandım vallahi 😁 😊 o ev islişl beni benden alıyor çalışmıyorum ama artık calisiyoç gibiyim bizim evin iç dış işleri bende oldugo için 😊😀 inşallah domateslerin olur afiyetle yersin canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev işi sıkıcı🙈 senin işinde zor canım 😊 biber bende yeni ektim ufak ufak filizleniyor inş acı olmaz sevgiler canım 😘

      Sil
  4. İnşallah domatesin olduğu günleri de görürsün :) Bence de kpss çalış valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş görürüm çünkü çok hevesle bakıyorum ona kpss en sevdiğim inş oda beni sever :)

      Sil
  5. Bende bulurum uğraşacak şeyler umarım :) sanki çilek gibi geldi bana ama emin değilim 🙃

    YanıtlaSil
  6. Olabilir ay sonuna doğru belki açar 🙈

    YanıtlaSil