29 Temmuz 2017 Cumartesi

Geçmiş Günler



    Ofisimiz sonunda taşındı. Evime daha yakın oldu artık erkenden evden çıkmama gerek kalmadı. Biraz daha uyuyabiliyorum :)

   Yeni ofisimiz daha ferah orman manzaralı cam ofisteyiz. Her yer şuan güzel ama bakalım kışın nasıl olacak. Kurumsal yerde çalışmak öyle ahım şahım birşey değil ciddiyim. Kendini beğenmiş insanlar her daim var. İyi gibi gözüküp ne dedikodu yapıyorlar inanamazsınız 🙈

   Yoğunluktan bahsetmiyorum bile böyle bir iş yoğunluğu olamaz ama bir ay sonra düzelir diye tahmin ediyorum.

   Ama herşey güzel gidiyor. Daha da güzel olacak

    Geçen gün alışveriş yaptım. Boyner, Batik, Accessorıze, Ayakkabı Dünyasında o kadar güzel indirimler vardı ki bunları kaçıramazdım.

  Bloga fırsat bulup yazamıyorum ama bir çoğunuzun yazısını okuyorum fakat yorum yapamıyorum.

  Oradan buradan her telden bir yazı oldu. :) Durum bildirisi yapayım dedim. Bir sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın :)

 

14 Temmuz 2017 Cuma

Neler Yapıyorum




İşlerim çoook yoğun. Ofiste gün nasıl geçiyor anlamıyorum resmen zamanla yarışıyorum. Yoğunluktan masamdan kalkamıyorum ciddiyim bazen öğlen tatilinde bile yemek sonrası çalışıyorum. Ne toplantımız bitiyor ne diğer işler bitiyor.Kurumsal firmanın derdi büyük oluyormuş 🙈  Allah tan gün için de genel müdür masamıza sürpriz hediyeler gönderiyor da motive ediyor bizi. 😊

Akşam eve gelince uyukluyorum resmen. Tv, pc hiçbiri aklıma gelmiyor gün içinde fazlasıyla pc baktığım için.

Genel olarak mutluyum çok şükür. Bazı gereksiz insanlar canımı sıkıyor ama umursamıyorum.

Kaç zamandır taslaklar da bu yazımda bir türlü düzenleyip paylaşamadım.

İşe yeni girdiğim için yıllık iznim yok ama planladığım şeyler olursa bomba şeyler olacak benim için lütfen dua edin gerçekleşsin 🙏

Yazınca derdim tasam kalmıyor iyi ki blogum ve sizler varsınız 😊

27 Haziran 2017 Salı

Doğum Günüm ❤



   22 Haziran doğum günümdü. Dolu dolu 28 oldum. Bugüne kadar o kadar güzel insanlar toplamışım ki sürprizleri gördükçe şükrettim.

  Sabah iş yerine gittim ve telefonum çaldı. Resepsiyondan arıyorlardı. Kargom olduğunu söylediler bende kargo beklemiyordum ama geliyorum dedim. Aşağı indim ve kargom varmış onu almak için geldim dedim bu çiçeklerin hepsi size geldi dediler. İnanamadım o kadar çiçek beklemiyordum açıkçası ama çiçekleri görünce nasıl mutlu oldum anlatamam.  Ki bu çiçekler daha çoktu o gün heyecandan fotoğraf çekmeyi unutmuşum çiçeklerin bazıları papatyaydı maalesef onlar soldu. Bu yüzden fotoğrafta yer alamadılar. Toplamda 15 tane çicek gelmiş 😊 Yukarı masama çiçeklerle çıkınca herkes dönüp bana baktı. Utandım orada açıkçası ama mutlu oldum yalan yok. 😊







Ramazan ayına denk geldiği için doğum günüm ofisteki arkadaşım böyle pasta almış oda sürpriz yapmış olduğu bana 😊



     Bu aşağıda göreceğiniz fotoğraflar ise arkadaşımın bana 28 bin bakımı için yaptığı jestmiş 🙈  masaj, sauna, hamam ve adalar manzaralı havuz keyfi.  Bazı insanlar iyi ki varlar.






 

17 Haziran 2017 Cumartesi

Emaar Akvaryum Ve Sualtı Hayvanat Bahçesi


Uzun zamandır Sualtı akvaryumuna gitmek istiyordum ve sonunda bu isteğimi gerçekleştirdim. 
Resmen denizaltında yüzüyor gibiydim 🙈 

Aslında bir sürü fotoğraf çektim ama sınırlı paylaşım yapıyorum. Daha güzel görüntüler var. İnanılmaz bir görseldi. Balıklar, timsahlar ve diğer deniz canlıları. 

Her  fotoğrafta ben olduğum için bensiz bunlar vardı. Pek güzel etkileyici değil ama yinede bunlarla idare edelim. Buyurun fotoğraflar aşağıdadır.😊


















7 Haziran 2017 Çarşamba

Göztepe Oyuncak Müzesi



Bu aralar gezmeye doyamıyorum. Bu sefer de oyuncak müzesine gittim. Resmen çocukluğuma döndüm ay o oyuncaklar, çizgi film karakterleri falan mest etti beni. Bütün oyuncakların önünde fotoğraf çektirdim. 🙈 çok eğlendim. 😊



Hepsinin yanında üretim yeri ve tarihi yazıyor. 


O tarihlerde nasıl bu kadar sağlam ve güzel ürünler yapılmış gerçekten hayret ediyorsunuz.


Bunlar gibi bir sürü oyuncak var. Ama ben bazılarını ekledim buraya.


Giriş ücreti pek pahalı değil diye hatırlıyorum. Birde o güne hatıra olsun diye oyuncak para aldım :)





Çocukken bizde ne çok oynardık bu oyunu aklıma o güzel günler geldi. 





Uçakların güzelliğine bakın ben o odadan o odaya geçerken küçük çocuklar gibiydim 🙈

Gitmediyseniz çıkın çıkın gidin ruhunuza iyi gelir.

6 Haziran 2017 Salı

9. Kadıköy Kitap Günleri ( Haydarpaşa Garı)




  Bayadır yazı yazmıyordum. Açılışı kitap fuarı ile yapmak istedim. Üç tane almak istediğim kitap vardı onları gördüm hemen aldım. 😊

  Birde trenler de bol bol fotoğraf çektim. Ama kitapla ilgili fotoğraflar çekmeyi unutmuşum eve gelince fark ettim 🙈

 Eğer gitmediyseniz bu pazar son mutlaka uğrayın. Çok iyi gelecek kitaplar, garın havası ve deniz kokusu ama saat 11 de açılıyor.

 Söyleşi ve imza günü de yapıyorlarmış. İnternetten detaylı incelerseniz sevdiğiniz yazarla denk bile gelebilirsiniz.


22 Mayıs 2017 Pazartesi

Yuppi İlk İş Günüm




   Bugün ilk iş günümdü. İlk gün sıkıcılığı vardı. Ama güzel, tekrar çalışmak, işe gitmek. Yakında iş yerimiz taşınacakmış. Yürüme mesafesinde olacak iş yerim 🤗

  Departman olarak çoook yoğun çalışıyoruz. Biraz gözlemledim herkesi :) sistemi öğrendikçe mutlu olmaya başlıyorum.

 Tek olumsuz yanı açık ofis olduğu için milletin konuşması beynimde uğuldadı resmen ama bir bakıma güzel bütün çalışanları görüyorum içim sıkılmıyor kapalı alan yok.

   Şimdilik bu kadar hoşçakalın 😊

10 Mayıs 2017 Çarşamba

Yeni İşim ❤


   Uzun zamandır iş arıyordum. Gerçekten piyasa o kadar kötü olmuş ki resmen dalga geçiyor firmalar iş arayanlarla. Saçma sapan yer ama öyle bir ilan veriyor ki ofise gittiğimde resmen hayal kırıklığı yaşadım çoğunda. Neyse bu üzücü süreç çabuk bitti.

   Yıllardır hayalini kurduğum kurumsal firmanın bünyesinde bulunan bir firmada çalışmaya başlıyorum biraz karışık cümle oldu ama idare edin 🙈

Hayırlı bir günde netleşti işim. İnşallah benim için çok güzel olur.

 Haftaya bende çalışıyorum artık yuppi evde olmak güzel ama artık rahatsız ediyordu beni.

  Bu arada Hayırlı kandiller. Bütün dualarımız kabul olsun. Dualarınızda bana da yer verin olur mu 🙏

2 Mayıs 2017 Salı

Hıdırellez Yaklaşıyor



       
                 

Malum Mayıs ayındayız. Hıdırellez gününe çok az kaldı. Bende bununla ilgili yazı paylaşmak istedim.

5-6 Mayıs tarihleri arası hıdırellezdir. Hıdırellez de yapılması gerekenleri maddeler halinde sıralıyorum belki yaparsınız. 

5 Mayıs akşam ezanında dileklerimizi gül ağacına asıyoruz. İsterseniz kese içinde de olabilir yahut gömebilirsiniz.  Aşağıdaki fotoğraflarda olduğu gibi.





Cüzdanınızı ağzı açık halde gül ağacına bırakırsanız bütün yıl bereketli olurmuş. Hatta ve hatta gül ağacı toprağına para gömüp ertesi günde parayı çıkartıp cüzdanınıza koyarsanız ve o parayı hiç harcamazsanız yıl içinde hiç para sıkıntı çekmezmişsiniz. 

Bunu yaparken birde dua okumanız gerekiyor. İnternette iki tane dua var ikisini de yazıyorum. 

1- "Allahümme Rabbühü Ya Halkahalas Muhammedin Resulullah Yetiş imdadıma Ya Hızır Ya İlyas "
Bu duayı 40 defa okumak gerekiyor. Fakat 39 tanesini 5 Mayısta kalan bir taneyi ise 6 Mayısta okuyup  40 'a tamamlamış oluyoruz. 

2- "Bismillahirahmanirahim 
Bin bir adım bir adım Allah bir adım adım kerim kerem Allah başımda bir duman var yardım eyle ya Allah La ilaha illallah muhammeden resullullah yetiş imdadıma hızır ile Allah birsin sen kulla mişersin biz gibi kulların yardımcısı sensin hızır deryada erdim murada amin"

Dileğimiz astıktan sonra 6 Mayıs sabahı astığımız, çizdiğimiz dileğimizi denize atıyoruz. Bunun sebebi ise ne kadar çabuk silinirse o kadar çabuk olurmuş dilek.

Dileklerimizi kabul olması dileğiyle 😊

27 Nisan 2017 Perşembe

Kahvaltı Yerleri



Bazen dışarıda kahvaltı yapmak istediğim de sürekli nereye gideceğimi düşünüp duruyorum tartışmasız. Ki çoğu kişilerde aynı durumda farklı neresi olur, yemekleri nasıl olur  diye araştırıp gideriz bazen tam bir hayal kırıklığı olur, bazen de oh gerçekten güzelmiş deriz.



Pazar günü kahvaltı ya Şazeli'ye gittim. Baya araştırdım tabi Anadolu yakasında nereye gidilir nasıldır diye baktım evime de yakın tercihim burası oldu. Oh gerçekten değdi dediğim yerdi.

 Fotoğrafı kendi sayfasından aldım. Ben maalesef yemek konusunda biraz sorunluyum ama burasını gerçekten beğendim. Hem personel çok güler yüzlü hemde kahvaltı ürünleri kaliteli iki kişiye 90 TL verdik. Biraz pahalı ama gerçekten değdi.



Burası da Çengelköy  tarihi çınaraltı fotoğraf internetten buldum. Buraya da çok sık gidiyorum. Boğaza nazır kahvaltı keyfi apayrı işin en güzel kısmı burada evden getirdiğiniz şeyleri yiyebiliyorsunuz sadece içecek getirmek yasak. Ve burası Ekmek Teknesi dizisinin çekildiği yerler.

Bir de İkea kahvaltısı var. Sonradan keşfettim hem fiyat olarak uygun hem seçenek çok, hemde lezzetli. 

Malum artık yaz geldi eve kapanmak yerine açık alan tercih ediliyor. Sizde açık alan arıyorsanız Çengelköy ve Şazeli'ye gitmenizi tavsiye ederim. 





15 Nisan 2017 Cumartesi

Güzel Havalar



İstanbul'da havalar güzelleşince kendimi deniz kenarına attım. Güzel havaların tadını çıkarmak lazım zaten Haziran ayında doğduğum için yazı çok seviyorum sıcak tam benlik 😁




Kuzguncukta boş bulduğumuz yeşilliğe oturduk. Şansa yanımızda nişanlı çift vardı. Fotoğraf çektiriyorlardı. Çocuk artık bıkmış moddaydı.😁
Ama kız ısrarla poz veriyordu.




Arkadaşımın arabasında portatif tüp vardı. Türk kahvesi yaptık. Acayip güzel bir şey istediğin yerde kullan düğmeye bas ve kullanmaya hazır cihaz. Genelde kamp yapanlar kullanıyormuş minnacık zaten. Boğaza karşı kahvemizi içtik. İyi geldi çıkın çıkın yürüyüş yapın bu havalarda, ben fazla yürüyüşüm sanırım bacaklarım çok acıyor. Ama ruhuma iyi geldi. 😊

12 Nisan 2017 Çarşamba

Şirinler Kayıp Köy




  Son günlerde izlediğim filmler arasında en eğlenceli olanı tartışmasız şirinlerdi.

  3D olması çok güzel yanınızda oynuyormuş hissi bence ayrı bir heyecan katıyor.

 Şirine gerçek şirin olmadığı düşündüğü için şirin özelliğini öğrenebilmek için köyün dışına çıkmaya çalışıyor. Çıkarken Gözlüklü, Güçlü ve Sakar şirin Şirineyi yanlız bırakmamak için ona yardım ederler. Tabii ki Gargameli hesaba katmayı unuttular.

Gargamel onları yakalar ve bu sayede Şirine ve diğerleri başka şirinlerle tanışma fırsatı bulurlar. Onları Gargamel'in kötülüklerinden korumak için uyarmaya karar verip kayıp köyü bulurlar ve macera başlar. Tv veya pc izlenebilir ama 3D olduğu için sinema da izlemek daha keyifli olacaktır diye düşünüyorum 😊

8 Nisan 2017 Cumartesi

Aşk Uykusu




Aşk uykusu filmi Mehmet Çoskundeniz'in kitabından uyarlanmış. Kitabı ve filmi olan eserlerde ya kitabı okuyorum ya da filmi tercih ediyorum. Bunda filmi tercih ettim. Gökçe Bahadır gerçekten iyi oyuncu seviyorum onun oyunculuğunu.

Gerçekten rolünü iyi oynamış onu izlerken ürperdim. Bu kadar da olmaz dedim. Çünkü saplantılı aşığı çok güzel oynamış. Ah aşk neler yaptırıyorsun aşkla mantık aynı anda olmuyor genelde.

Kötü bir görümce ve fırsatçı bir arkadaş var ki düşman başına. Biri arkadaşının kocasını elinden alıyor. Görümce ise ortalığı karıştırıyor. Yonca'nın canını acıtmak için elinden geleni yapıyor. Kendi evliliğine bakmadan. Ve her daim Yonca ya destek olan kuzeni Nejat var bir de.

 Konusu ihanet olan filmin büyük aşkla evlenen Yonca ve Serkan için herşey güzel giderken Serkan'ın hayatına en yakın arkadaşları olan Sedayı dahil etmesiyle değişir. Sonrası malum Yonca deli gibi aşık olduğu için bir türlü konduramıyor kocasının bunu yaptığına. Gözüyle görmesine rağmen buna inanmak istemiyor.

Devamını anlatmıyorum. Sonu süpriz olsun diye. Sinema da izlenebilir bence etkileyiciydi.

2 Nisan 2017 Pazar

Tatlım Tatlım



İsmail abi, brokoli, ilişki,

   En son sinemaya Ocak ayında gitmiştim. Dün tekrar gittim aslında aklımda bu film yoktu. Başka film vardı. Lakin seans uymadı diye buna girdim. Nedense sevemedim konu olarak ilişkileri anlatıyor. Yani tanışma kısmı, evlenme ve kavgalar. Büşra Pekin'i bir türlü sevemiyorum abartı oynuyor yapay gibi sahte yani.

    Genel olarak filmin orijinali ile kıyaslama yapmak zorunda kalırsak kesinlikle Yılmaz Erdoğan ve Demet Akbağ'ın yıllar önce oynadığı Haybeden Gerçeküstü Aşk daha güzeldi. Brokoli esprisi yapıldı. Orada ilk film geldi aklıma hoş olmuş.

   Sinema da bizden hariç iki kişi vardı. Onlar da ara verilince çıkıp gittiler. Sanki salon kapatmış gibi film izledik 🙃

 Bazı sahneler ürperdim izlerken çünkü hepimizin yaşadığı şeyleri anlatıyor. İlişki neticede ne kadar seviyeli başlarsa başlasın çirkin bir şekilde bitebiliyor.

  İzlemeye değer mi derseniz bence gereksiz. Aslında kadroyu görünce gülme krizine girip harika bir senaryo izlerim diye düşünmüştüm. Fakat düşünmekle kalmışım.  Evde tv veya pc izlenebilir illa sinemaya gitmeyin paranıza ve zamanınıza yazık.

14 Mart 2017 Salı

Nostaljinin En Güzel Hali


İstanbul da yağmurlu bir hava varken yapılacak en güzel şeyin battaniye altında dizi izlemek olduğuna karar verip şöyle bir geçmişe gidip nostalji yapmanın iyi geleceğini düşündüm. Hemen aklıma o güzel günler geldi. Eminim size de aynısı olacak.

Gelelim dizilere ;

Hiç takmam umursamam yemek seçmem zayıflamam can boğazdan geçer madem diyenlerle uğraşmam 🎶🎶🎶  müziğini hatırladıysanız dizide aklınıza gelmiştir.

Baskül Ailesi

Baskül Ailesi



Üç çocuklu bir ailenin aşırı yemek yeme alışkanlıkları yüzünden başlarına gelenler. Seyyar bir satıcının onlara zayıflama ürünleri satarak zayıflamayı vadetmesi gibi olayların geçtiği güzel bir komedi dizisi.



Gir içeri kır dizini dön önüne kız Sıdıka annen görür baban duyar dayak yersin kız Sıdıka evet evet bildiniz bu da Sıdıka dizisinin müziği 🎶🎶🎶
Hatta devam niteliğinde tekrar çekildi. İnanılmaz severek izlerdim. Hele o annesi ile yaptığı krize sokan konuşmalarına diyecek birşey bulamıyorum. 🙃

                  

Kız Sıdıka



İkinci Bahar


                  

Kebap ustası Ali Haydar ile Hanımın hikayesi anlatılıyor.


Tabi bunun gibi bir sürü dizi var. Çılgın Bediş, Asmalı Konak ve kaygısızlar. İzleme listemde bunlarda var. Şimdilik bu kadar hoşçakalın 😊

9 Mart 2017 Perşembe

Evdeki Günlerim 2



Evde günlerim tam olarak ev hanımı modunda geçiyor ne temizlik derdi bitiyor nede diğer dertler 😁 Çalışmak meğer ne büyük lütufmuş ee atalarımız boşuna dememiş işleyen demir pas tutmaz diye. Evde olmanın en güzel yanı tartışmasız uyumak ve tv izlemek. Gerçi evlilik programları dışında gündüz kuşağında pek bir şey olmuyor sıkıcı bir durum tv kapatıp ya film izliyorum ya unutmamak adına Muhasebe notlarımı gözden geçiriyorum.

Artık evde oturmada seviye atladım komşularla kahve günü yapıyoruz. Allahtan altın günü değil gerçi o kıvama doğru gidiyoruz 😁 konu ne oluyor diye sorarsanız temizlik geçen mutfağı şöyle temizledim,  çocuklar şöyle yaptı böyle yaptı diye anlatıyorlar. 🙃

Evde oturdukça tembelleşiyor insan en azından ben öyleyim çok güzel iş görüşmelerine gittim ama sırf hafta sonu var diye kabul etmedim. Sonra pişman oldum.Bu sebeple kafamı taştan taşa vuruyorum 🙃

Evde otur otur sıkıldım malum İstanbul da çok güzel bir hava var değerlendireyim dedim arkadaşımla buluştuk 3 aylık bebeği var nasıl güzelleşmiş ilk zamanlar çirkindi. 🙈 Adı Göktürk beş kilo falan maşallahı var taşırken kollarım ağrıdı. İki gündür geçmedi ağrısı 😁

Bir de o pazar senin bu pazar benim gezmek yeni alışkanlığım zevkli oluyor. Eğer hiç Kadıköy de ki salı pazarına gitmediyseniz mutlaka uğrayın gerçekten çok kaliteli kazakları 10 TL satıyorlar. 🙃

Kadınlar gününü bahane edip kendime adidastan spor ayakkabı aldım birde kotondan etek yaz gelsin diye sabırsızlıkla gün sayıyorum 😊

7 Mart 2017 Salı

8 Mart Dünya Kadınlar Günü




8 Mart Dünya kadınlar günümüz kutlu olsun 😊

Erken paylaştım bilerek bu postu MAC ürünü internetten yapacağınız alışverişiniz için kadınlar gününe özel indirim kodu verebilirim size benim işime yaramıyor belki sizin işinize yarar. Fakat yarın son gün bilginiz olsun eğer kodu isterseniz yorumda belirtin ona göre cevap vereyim sadece bir kişi faydalanabilecek maalesef.

3 Mart 2017 Cuma

Genç Bir Doktorun Anıları



Modern klasikler, iş bankası, mihail bulgakov

  Son okuduğum etkileyici kitap. Tıp Fakültesinden yeni mezun olmuş 24 yaşındaki genç hekimin başından geçenler anlatılıyor.

Gittiği kasabada ki zorlu günleri, doğumları, sakatlıkları ve hastalıkları dile getirmiş. Her hasta geldiğinde kitapları açıp hastaya fark ettirmeden tedavi araştırması ya da acil durumlarda seri kararlar alıp uygulaması gerçekten de şaşırtıyor.

Hiç tecrübesi olmayan birini ücra bir kasabaya tek başına göndermeleri ve onun yaptıklarını okurken ay acaba hangi teşhisi koyacak diye düşünüp heyecan yapmam başka güzeldi. 🙈

Dizisi de varmış genelde dizi ve kitabı birlikte okuyup izlemiyorum ama bunu merak ettim en kısa sürede izleyeceğim film bu olacak.


9 Şubat 2017 Perşembe

Magnet Koleksiyonu




En sevdiğim hobim magnet Koleksiyonum. Birde shot bardağı koleksiyonum var başka bir yazımda ondan da bahsederim. Şimdi ki koleksiyon tanıtımıma gelecek olursak. Her gittiğim şehirden mutlaka alırım gezmeye giden arkadaşlarımdan rica ederim bana hediye olarak hep oraya ait magnetler getirirler. 



Türkiye ye ait magnetler bir kaç tanesi dışında hepsini ben aldım. 



Yurt dışı olanlar maalesef ya kardeşim getirdi yada arkadaşlarım hatta patronlarım ama bende gidicem inşallah 😊 kendi aldığım magnette olmuş olacak bu sayede. Bir kaç tanede buzdolabının üzerinde var onlar daha özel olduğu için çekmedim fotoğraflarını (üşendiğimden değil yani)😛


Buda son parçam millet çeyiz gösterir ben magnet gösteriyorum 😂

Sizin var mı böyle koleksiyonlarınız. Hadi sizde yazın merakla bekliyorum belki ilginç Koleksiyonlar çıkar ortaya 😊