24 Haziran 2019 Pazartesi

Hoşgeldin 30 :)



                            iyi ki doğdum



      22 Haziran Doğum günümdü. Normal de cumartesi günüydü ama Umut bana harika bir sürpriz yapmış ve cuma günü teknede doğum günü organize etmiş.

       Cuma günü akşama doğru aradı işten çıkarken ben alıcam seni bizim firmalardan birine uğrar eve öyle geçeriz dedi tamam dedim geldi beni aldı gidiyoruz ama sürekli telefonla yazışıyor. Dedim herhalde müşteri önemli biri :) neyse sonra gittik teknelerin olduğu yere teknenin biri o kadar güzel süslenmiş ki kalpli balonlar, 30 yazan balonlar falan göz ucuyla tekneye şöyle bir baktım hoşuma gitti teknenin süsleri ama hala aklıma bir şey gelmiyor sonra bir baktım o tekneye doğru gidiyoruz o an anladım. :)

       Annem, Babam, Ablam, Eniştem de vardı. O kadar şaşırdım ki anneme anne senin ne işin var biz iş için gelmiştik dedim :)

  Bizde tekneye binince tekne hareket etti ve hava şansımıza o kadar güzeldi ki normalde o akşam yağmurlu diyordu hava durumu. Heybeli adaya gittik orada demir attık. Her şey önceden hazırlandığı için çay bile demlenmiş adaya giderken çay içtik :) Gerçi teknenin ön tarafı biraz sallanıyor. Ben biraz tedirgin oldum ama sonradan alıştım :)





       Kocam ve ablam sağ olsun o kadar güzel mezeler hazırlamışlar ki mangal falan yapıldı teknede mest olmuştum. Çünkü gerçekten aşırı güzeldi her şey heyecandan hiç teknenin fotoğrafını çekemedim sadece pastadan sonra 30 balonlarını uçururken fotoğrafımı çektirmek aklıma geldi


iyi ki doğdum teknede doğum günü sürpriz

Cumartesi günüde Umutla sabah Çengelköyde ki Çınar altına kahvaltıya gittik. Baya eğlendik. O gün Umut'un yeğeninin sünnet mevlütü vardı oraya gittik akşamda arkadaşlarımız arıyor ısrarla görüşelim diye evlerine bir gittik sürpriz pasta ile kapıda karşıladılar beni :) 

Ertesi günde kayınvalidem de pasta kesildi 3 gün doğum günü kutladım her şey çok güzeldi gerçekten bir sürü güzel insanlar biriktirmişim çevremde :) 

O zaman İyi ki doğmuşum. 30 yaşım güzellik, sağlık, mutluluk getirsin :) 

30 Mayıs 2019 Perşembe

Otobüsten Bildiriyorum 7



   Günaydın yine bir otobüs yazısı ile karşınızdaydım.

   İşe gidiyorum fakat iş yerinin yan tarafına bina yapıyorlardı. Geçen gün şiddetli yağmur yağınca bizim ofisin olduğu bina biraz yan tarafa kaymış ve acil olarak binayı boşalttırdılar bize bir haftadır nargile kafede çalışıyoruz. Vallahi doğru okudunuz nargile cafe zaten burada ki insanlar hep aynı gelenler ya çalışıyor yada film izliyor. İsin garip tarafı millet sabah 9 da geliyor ve akşam 5 6 gibi gidiyor.

  Geçen gün evden çalıştım. Nasıl güzeldi istediğin gibi çalışıyorsun. Pijamalarla iş sıkıntısı yok tv açık oh mis gibi 😊

  Yeni ofise taşınıcaz fakat bayram öncesi internet elektrik hemen olur mu orası belli değil.

  Haziran ayı muhasebeciler olarak en rahat ay diye düşünürken birde bu çıktı bakalım nasıl olacak yeni yer inşallah yeni yer daha güzel olur her acıdan.

 Bayram tatiline sayılı saatler kala ben cumartesi de çalışıyorum. Hatta arefe günüde çalışıyorum.

 Planlarımız Cunda adası idi fakat son dakika değişiklik yapıp Tokata gitmeye karar verdik. Annem sayesinde 🙈 Bayramın olduğu cuma günü yıllık iznimden 1 gün alıp tatile öyle devam edicem.

  Kadiköy de oturanlar yada sık sık oraya gidenler fark etti mi sokakların bir çoğu kedi kokuyor. Zaten mühürlenen binada kaç tane kedi vardı. Apartman artık kokudan feci haldeydi. Neyse ki yeni yer plaza öyle şeyler olmaz.

 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 😊🥰

24 Mayıs 2019 Cuma

Uzun Zaman Sonra



  Blog yazmayalı resmen asır oldu. Evlenince cidden öncelik değişiyormuş nerede eski günlerim iki günde bir blog yazardım. Şimdi ise  takip ettiklerimin yazdıklarını okuyorum ve çıkıyorum. Ama sizde benim bloguna gelin eski yazılarımı okuyun unutmayın beni 😝

   Bugün evdeyim. Geçen pazar sabah uyuyamadığım için kalkıp ütü yapmıştım. Şimdi yine dağ gibi ütü yapılacak kıyafet olmuş anlamadığım sadece beş gün geçmiş ne ara bu kadar çamaşır oldu.

 Bayramda tatil planları yaparken son anda sağlam bir değişiklik oldu ve Tokata gitmeye karar verdik. Annemler sağ olsun onlar sayesinde plan değişti 😅

 Boş boş evde oturmak sıkıcı yahu tv hiçbir şey yok ne yapsam ne yapsam diye diye bu saat oldu. 

 Bizim evin yanında pazar var bugün parti arabası gelmiş şarkılarını  dinletiyor sabahtan beri isyandayım bu kadar düşüncesiz bir davranış olamaz hastası olan var bebek Uyutmaya çalışanı var yapmayın bunu o yetmezmiş gibi birde yanımızda okul var onun zil sesi ve gürültüsü kabul günü gibi bugun🙈

 Umutla birlikte diyet yapmaya karar verdik. Umut aşırı kilo aldı bende ona destek olayım diye kabak detoksu yapalım dedim ama iki gün yapabildim hiç kilo vermedim millet catır catir kilo verirken ben neden veremedim aç gezdim resmen iki litreye yakın suda içtim ama olmadi 🙈

14 Nisan 2019 Pazar

Ofisten Bildiriyorum 😊



 Aylardır yokum neredeyse pof çalışmaktan cidden bir şey yapmaya zaman bulamıyorum. Bulduğum zamanlarda  ise hemen uyuyorum 😁

  Otobüs o kadar yoruyor ki beni günde 3 saatim yolda geçiyor oda trafik olmazsa. 

  Bu hafta sonu kardeşimin nişanı var. Mart başında da ablamın  düğünü vardı. Nasıl güzel sürmüşüm  ayağımı 😅 peş peşe gittik hep. 

 Bazen işten bunalıp  söyleniyorum. Sonra diyorum ki aman Dido söylenme piyasa kötü iş varken çalış diyorum. 

  Kaç zamandır işten hep 10  da çıkıyorum. Akşam 10 düşünün eve gidip gelmek falan bazen eziyet oluyor. 

 Şuan beklediğim şey  yaz gelsin tatile gidelim içimiz ısınsın.

 Yarın Ankara'ya gidiyoruz. Hava değişimi olacak .

 İnsan evlenince gerçekten bir çok şeye vakit bulamıyor. Bekarken sürekli bloga yazardım iki günde bir yazardım şimdi öyle mi hep aklımda yazı hep taslakta ama oluşturup yazamıyorum. 

 Yine her zamanki gibi daldan dala bir konu oldu. 

 Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere 😊
  

   

28 Ocak 2019 Pazartesi

Otobüsten Bildiriyorum 6


  Günaydın yine bir otobüs yazısı ile karşınızdayım.

  Bugün otobüs boş garip bir şekilde okulların kapanması bugün baya belli etmiş kendini boş otobüsleri hep severim 😅

  Evleneli bir yıl olmuş nikah kıyılalı yani. Ne çabuk zaman geçti. Umut iş yerime çikolata ve orkide göndermiş akşamda yemeğe gittik ❤ bende bir şeyler göndermek isterdim fakat herkes evlilik yılı aynı eve girdiğiniz gündür dedikleri için hiçbir şey yapmadım 😅


İlk gösterime girdiğinde Müslüm filmine gittim. Normalde pek tarzım değil film ama beğendim güzeldi. Yaşadıkları hiç kolay şeyler değil bütün ailesinin ölmesi sıkıntılarla büyümesi falan yakında Tv düşer denk gelirseniz bence kaçırmayın.

Yine aynı şekilde Hedefim Sensin'e gittim. Aşırı eğlenceli film Ata Demirel  yapmış yine kahkaha dolu bir salon baya güldü. 

Standart bir yazı olarak her telden yazıyorum yine sonra ki yazımda görüşmek üzere  😎


7 Ocak 2019 Pazartesi

Otobüsten Bildiriyorum 5



  Yeni yılın ilk yazısı 😊 Yılbaşı günü akşam  5'e kadar çalıştım sonra iş çıkışı annemlere gittim. Umutla evli olarak ilk yeni yılımızdı. Tek olmak yerine kalabalık olmayı tercih ettik.

 Uzun zamandır telefonum bozuktu. Umutta yeni yılda telefon almış bana 😊  ben ona alacaktım o bana almış.

  Bu hafta sonu Ankara'ya gittik. Erkek kardeşiminin sevgilisinin ailesi ile tanıştık. Maşallah ayağımı güzel sürmüşüm ablam Martta evleniyor. Kardeşim ablamın düğününden sonra nişan zamanı belli olacak ee kuzenimde Eylül ayında evleniyor daha ne olsun 😅

 Ankara aşırı soğuk ve karlı cumartesi sabah yola çıktık dönelim dedik 4 gibi kardan yollar kapanınca mecbur orada kaldık. Umutla madem kaldık bari Kızılayı gezelim dedik ama bilmeyince biraz aşağı yürüdük biraz yukarı havada soğuk olunca otele geri döndük. Ertesi gün kızın ailesi ile kahvaltı yaptık ve düştük yollara kız almak daha güzelmiş onu fark ettim 😎

  Dönüşte biz Abanta uğradık hem kalabalıktı hemde güzeldi. O kadar güzel kar yağıyordu ki çay içmeden olmazdı.



Bir ara Umut yoktu yanımda yanına gidince bunu yazmış bana 😍



Şimdilik bu kadar görüşmek üzere 😊

30 Aralık 2018 Pazar

Geçen Yılda Neler Oldu :)



  2018 yılını çook güzel bitiriyorum. Şimdilik güzel giden işim var ilerde ne olur bilemem tabi 🙃

     Evlendim. Evlilikle ilgili yorum yapmak için çok erken fakat çok güzel gidiyor.🙏

   Genel değerlendirme yaparsam maalesef istediğim bir şey vardı onu yapamadım sanırım hırsım yok bu konuda🙈

   İki tane iş değiştirdim. Yılmadım üçte aradığım işi buldum. 😊

 Hep istediğim tatili yaptım. Seneye yine plan yaptım bakalım o nasıl olacak.

 Evlenirken ayağımı baya bereketli sürmüşüm ablam, erkek kardeşim ve kuzenim evleniyor 🙃
Seneye bol düğünlü geçecek. En yakın tarih ablamın düğünü kınası için elbise bulamadım elbise kiralamayı düşündüm ama aşırı uçuk rakam alayım dedim daha güzel bulamadım hemde bir kere giymek için o kadar para vermeyi içim el vermiyor bu konuda kararsızım yok mu güzel elbisesi olan 😛

  Sabahları otobüste yazıyorum o çok güzel seri oldu diye düşünüyorum.👻

 2018 son bakımını yaptım arkadaşım aloa vera vermişti onu saçıma ve yüzüme sürdüm yeni yıla bakımlı güzel gireyim diye bakalım işe yarayacak mı :)

  Genel olarak güzel bir yıl geçirdim. İnşallah 2019 hepimize sağlık,mutluluk,huzur ve para getirsin 🙏

 Yılın son yazısı bu şekilde oldu seneye daha güzel yazılarda görüşürüz 😊