30 Ocak 2018 Salı

18.01.2018 ❤



   Yeni yılın ilk başlangıcı evlendim nikahım oldu. Maltepe evlendirme dairesinde oldu nikahım nikah memuru bey çok tatlıydı.

   Nikah kıyılacak memur soruyor klasik şeyleri sonra bana Umut'un doğum gününü sordu bir kaldım önce sonra cevap verdim. Umut'a benim annemin adını sordu standart soruları sorarken sonra benim doğum günümü sordu kimlikte farklı gerçekte farklı doğum günüm memur önce deftere sonra bana sonra Umut'a baktı emin misiniz diyerek Umut evet evet kimlik farklı dedi bana sordu doğru olup olmadığını  bende onay verince kıydı nikahımızı🙈

  İmzayı atmadan önce memur bey ayağına basın Didem Hanım yoksa imzalamayacağım dedi 🙈 çok tatlıydı nikah memuru 😊

  Artık evlendim. Düğünüme iki hafta kaldı stres var ama keyfini çıkartıyorum anın en güzel zamanlar 🙃

  Nikah saçımı makyajımı ümraniye de mess kuaföre yaptırdım gerçekten harikaydı herkes bayıldı ben bittim saçıma makyajıma tavsiye ederim.

18 yorum:

  1. Kutlarım.Mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Bir yastıkta kocayın inşallah. :) Mutlu bir ömür dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 amin inşallah 🙏

      Sil
  3. Evliler kervanına sen de katılıyorsun artık.Hadi hayırlısı :) Mutluluklar dilerim canım benim :)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ediyorum sizi, hep mutlu olun ♥

    YanıtlaSil
  5. Mutluluklar dilerim. Bir ömür boyu huzurlu, keyifli olun inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 amin inşallah 🙏

      Sil
  6. Tebrikler, ne tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı uğurlu olsun inşallah canım benim Rabbım daim etsin mutluluğunuzu ...Bizim bura da evlenmişsin haberim olsaydı gelirdim bana yakın evlendirme dairesi :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 Ay bilseydim davet ederdim valla çok mutlu olurdum sevgiler 😊

      Sil