23 Nisan 2021 Cuma

26.11.2020 🧿


Nil İpek doğumunu detaylı anlatmazsam olmazdı 🙈

    Çok sıkıntılı bir hamilelik yaşadım. 9 ay boyunca hatta doğumdan 15 gün sonrasın da bile hep kustum. Nasıl bir bulantı bu anlatamam öyle böyle değildi. Neyse ki şükür geçti o süreç.

  Erken doğum ihtimalim vardı. Sürekli yattım. İşin en zevkli kısmı alışveriş yapmaktı. Pandemi yüzünden yatak odası takımı için her yer 3 ay veriyordu ama benim erken doğum ihtimalim olduğu için çok geçti benim için 32 haftada sorunlar başlayınca bebek için ciğer geliştirici iğneler yapıldı. Bebeği doğuma hazırladık ama hep dua ettim zamanında gelsin bebeğim diye.

  Kapı süsünü instagramdan sipariş verdim.



  Diğer eksiklerimi e bebekten aldim.

Gelelim doğum kısmına zaten bir önceki yazımda bahsetmiştim tam gebelik hafta mı doldurdum hastaneden ameliyat için gün aldık o da ne doktorum covit olmuştu bunu öğrendim  nasıl üzgünüm doğum nasıl olacak, ne olacak diye keşke aynı zamanda başka bir doktora daha gözükseydik en azından ona ameliyat olurdum falan neler geçiyor kafamdan neyse bunda da vardır bir hayır dedim tavsiye üzerine kendi doktorumun dediğini yaptım ve ameliyata o doktorlar gittim. 

 Doğum için gittiğim hastaneden çok memnundum.  Ebeler,hemşireler gerçekten çok ilgili ve tecrübelilerdi. 

 Hastane çantama neler aldim derseniz kendim için;
3 adet pijama takımı (gerçekten lazım oldu hepside)
Terlik
Kalın sabahlık 
Bence gecelik mutlaka alın çünkü kanamanız olduğu için pijamada külot pedler çok zor oluyor.
Birde emzirme atleti 
Ben kendime sadece bunları aldım zaten pandemi vardı çok fazla şey almadım ki gerekte olmadı.
 
Bebek için;
Islak mendil,bez, pişik kremi
3 takim elbise içinde zibin alt üst takımı vardı( bende sadece 1 tane lazım oldu)
Ağız bezi
Çorap ve sarı şapka aldım.
Muslin 

 Bunların dışında bir şey almadım ben yanıma lazımda olmadı zaten pandemi nedeniyle sadece 1 gece kaldım hastanede odaya çiçek bile almiyorlardi. Aldıklarım bunlardı çok şeye bende gerek kalmadı makyaj malzemesi falanda aldim ama bulantidan kullanamadım 🙈

Çikolatamı yine instagramdan sipariş verdim ve iyi ki vermişim dedim çok lezzetliydi.


Bunu ben sipariş verdim. Aşağıdaki ise sağolsun babam gönderdi.


Odayı sadece balonla süsledim. Sade ama şık oldu. Kapı süsünü götürmedim.

Biraz karışık anlattım ama idare edin. Çiçeklerim de vardı fakat fotoğrafları bulamadım telefondan. 








 

 

5 yorum:

  1. Hastanede,sadece doğumda değil, yatmmak gerekirse kesinlikle pijama yerine gecelik tercih edilmeli zaten.

    YanıtlaSil
  2. Ayy Allah analı babalıbüyütsün bütün sıkıntılar gelip geçmiş :) size de keyfini sürmek kaldı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah keyif kısmını sabırsızlıkla bekliyorum 😊

      Sil