13 Kasım 2017 Pazartesi

Sözlendim ❤


  Büyük gün geldi çattı. Sözümün olduğu gün geldi. Bir heyecan bir stres anlatamam.

  Saçım tahmin ettiğim gibi tabi ki olmadı. O da nazarlık olsun dedim takılmadım. Ama elbisem de yırtılınca şanssızlık aldı başını gitti.

   Gelelim detaylara pasta son anda yapılmaya karar verildi ama içime öyle sindi ki anlatamam birkaç yerden fiyat aldım ve inanılmaz rakamlar istediler. 15 gün öncesinden sipariş vermem gerektiğini söylediler. Baktım olacak gibi değil son olarak söz çikolata mı aldığımız  yer aklıma geldi. Orayı aradım iki güne hazırlarız dediler ve 450 TL istediler. Maltepe Manolya Pastanesine yaptırdım ve mükemmeldi.

Nişan söz pastası

     Heyecandan aklıma gelmedi söz çikolata mı çekmek ama o da çok güzel ve şıktı.

  Mor renk üzerine düşündük bütün süslemeyi detayları bu yüzden boğmayacak şekilde mor hakimdi. Bohçamı bağladıkları kurdele bile mordu.

  Bohçam da yok yoktu resmen bizim adette nişan da erkek bohçası olur, sözde olmaz ama onlar da sözde de bohça olurmuş.

  Detaylar, heyecan, isteme anı, babamın duygulanması sesinin titremesi, Umutun babasının yüzük kesildiği anda ağlaması unutulmaz anlarda yerini aldı.

  Tuzlu kahve yapmayacaktım ama ablam kaşla göz arası tuzu doldurmuş kahveye 🙈 zavallı içti o kahveyi yüzü değişti tabi 🙃

Damat fincanı


  Söz tepsi mi farklı olsun dedim internetten aldım.



        Şimdilik bu kadar hoşçakalın 😊

38 yorum:

  1. Kutlarım.
    Terslikler mi? Nazar çıkmıştır :)

    YanıtlaSil
  2. Mutluluklar dilerim. Benimle pastam beyaz ve mordu :) Babamin seni titredi demissin kendi Babam aklima geldi ne kadar zor konusmustu o gun, sesi titredi, duygulandi, gozleri doldu.. Ahh beni 3 yil oncesine goturdun bu Sabah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski güzel günleri yad ettiniz bu sayede ne güzel😊 teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. tebrik ederim,Allah hayırlısıyla tamamına erdirsin....

    YanıtlaSil
  4. Tebrikler. Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  5. Kutlarım, mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  6. Söz kahvesi hiç tuzsuz olur mu :) Ablacığın ellerine sağlık :))
    Ömür boyu mutluluklar diliyorum size, çok mutlu olun inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi güzel bir geleneği gerçekleştirmiş oldu 🙃 çokk teşekkür ederim çok sağolun 🙏😊

      Sil
  7. Tebrk ederimmm Allah tamamına erdirsin :)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun çok mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  9. yaaaaa kıs kan dımmm hayırlı olsuun inşallah hayallerinin ötesinde bir mutluluğa kavuşursun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn inşallah Çok teşekkür ederim 😊 daha güzelleri sizin olsun 😊

      Sil
  10. Hayırlı olsun nice mutluluklaraaa :)

    YanıtlaSil
  11. ayyyyyy her şey tatlıymış :) hadi hep gülersin işallah :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş her şey :) Ben bu kadar ayrıntıyla uğraşır mıydım bilmiyorum.Sen yine de ayakkabının altına yaz beni :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ilk sıraya yazarım stresli ama keyifli detaylar 😊

      Sil
  13. baak son yazımaaaa biiii amaa :)

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun :) Her şey çok güzel, ama söz tepsisi bir başka olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ama farklı hoş üzerine kazınmış isimlerimiz 😊

      Sil
  15. Harika şeyler bunlar... Tatlı yorgunluklar ve büyük umutlar Allah tamamına erdirsin inş.

    Bu arada yeni keşfettim. Takipteyim beklerim.

    www.birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz 😊 çok teşekkür ederim bende hemen geliyorum 😊

      Sil
  16. Tebrik ederim. Çok özenle hazırlanmışsınız. Allah tamamına erdirsin. Sizi yeni fark ettim. Ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun. Hoşgeldiniz ben de hemen geliyorum 😊

      Sil
  17. Hayırlı olsun uzun soluklu olsun


    www.yazimbari.com

    YanıtlaSil