6 Eylül 2017 Çarşamba

Güzellikler Güzellikler



   Holding bünyesinde firma değiştirdim. Yeni yer yeni insanlar daha iyi oldu. Şöyle ki gerçekten az insan çok huzur.

   Bayram da hastaydım. Hala da hastayım hatta ama idare ediyorum.

  Hayatımda yeni sayfalar açılıyor yeni güzellik geliyor. Durumlar netleşince buradan da paylaşırım inşallah 🙏

    Umarım hep güzellikler olur pişmanlık olmaz.

    Bilgisayar da vakit geçirmeme rağmen iş yerinde blog yazamıyorum çünkü internet iş dışında şeylere kapalı. Telefondan giremiyorum internet paketi kuş gibi bir yüklendiğinde görüyorum sonra pır uçuyor hemen bitiriyorum 🙈 Eve gelince de yorgunluktan fırsat bulamıyorum.

          Şimdilik bu kadar hoşçakalın 😊
   
 

10 yorum:

  1. Geçmiş olsun.
    Güzellikler daim olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 inşallah hep olur 😊

      Sil
  2. Hayatındaki yenilikler için hayırlısı olsun diyelim o zaman

    YanıtlaSil
  3. Sağlığın yerinde olsun da gerisi mühim değil.Çok bekletme ama bizi yaz ve haber ver :) Öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten en önemlisi sağlık sağlık olsun gerisi hallolur 😊 en kısa zamanda anlatırım inşallah bnde öpüyorum 😘

      Sil
  4. yorgunluklar hiç bitmiyor ama yaşamak bu işte, bu arada geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  5. kolaylıklar başarılar bol keyifleer :)

    YanıtlaSil