15 Nisan 2017 Cumartesi

Güzel Havalar



İstanbul'da havalar güzelleşince kendimi deniz kenarına attım. Güzel havaların tadını çıkarmak lazım zaten Haziran ayında doğduğum için yazı çok seviyorum sıcak tam benlik 😁




Kuzguncukta boş bulduğumuz yeşilliğe oturduk. Şansa yanımızda nişanlı çift vardı. Fotoğraf çektiriyorlardı. Çocuk artık bıkmış moddaydı.😁
Ama kız ısrarla poz veriyordu.




Arkadaşımın arabasında portatif tüp vardı. Türk kahvesi yaptık. Acayip güzel bir şey istediğin yerde kullan düğmeye bas ve kullanmaya hazır cihaz. Genelde kamp yapanlar kullanıyormuş minnacık zaten. Boğaza karşı kahvemizi içtik. İyi geldi çıkın çıkın yürüyüş yapın bu havalarda, ben fazla yürüyüşüm sanırım bacaklarım çok acıyor. Ama ruhuma iyi geldi. 😊

14 yorum:

  1. Ya bende kac gndür diaarlardaym maf olmusum :) aa öle deme benm esimde hic sevmez resim cektirmeyi bende zorla cekinirim haha :)

    Bu arada blogumada beklerim dodiii gelmek istersen tabiside :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi seve seve gelirim :) bende seviyorum fotoğraf çekmeyi ve çekinmeyi :)

      Sil
  2. Kesinlikle havalar ısınmaya başlayınca ben de hemen kelebekler uçmaya başlıyor ve özlem duyduğum sıcak havaya kavuşmanın hazzını yaşıyorum. ruhum yeniden hayat buluyor. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerji geliyor havayla birlikte rica ederim 😊

      Sil
  3. Baharda deniz havası ayrı güzel oluyor :)) Portatif tüp her arabaya lazım o zaman :D

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel resimler. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  5. Kahve tamam da.. denizi nerede bulucam şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bizim en büyük avantajımız deniz olması 🙃

      Sil
  6. Merhaba! :)

    Bacakların ağrısı nasıl olsa geçer; ruhu güzellemek lazım! Şu iki fotoğraf bile bir blog okurunu mutlu edebiliyorken o yeri ve anı yaşıyor olmanın etkisi harikulade olmalı :)

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  7. Merhaba :)

    Gerçekten öyle ruhum mutlu yine hava güzel olsa da aynısını yapsam diye gün sayıyorum.
    İyi günler 😊

    YanıtlaSil
  8. boğaza karşı kuzguncukta tüpte kahve vaaay ne keyiiif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hemde nasıl güzeldi iyi geldi havalar yine düzelsede farklı yerlerde yapsak diye bekler durumdayım:)

      Sil