12 Ağustos 2018 Pazar

Evdeki Günlerim 4



  İş arıyorum ama bulamıyorum. Çevrenizde yok mu Muhasebe elemanı arayan :) bir sürü yere cv gönderdim kimse dönmüyor sanırım yetersiz geliyorum :)  işin şakası bir yana umarım bayram sonrası güzel bir iş bulurum evde oturmaya alışkın olmayınca zaman geçmiyor.

   İşteyken evde olmak istiyorum evdeyken çalışayım diyorum değişik psikoloji insan oğlu işte hep olmayanı ister :)

  Evdeyken kafam rahat bir bakıma istediğim zaman dışarı çıkıyorum istediğim zaman uyanıyorum falan tv bir şey olmayınca çılgın bedişi izlemeye başladım bir arkadaşım tavsiye etmişti.

 Pazar günü ablamın sözü var. Bir yandan da onun telaşı var ablamın kıyafeti yok takısı derken baya oyaladı. Daha bu tecrübelerim tazeyken böyle denk gelmesi güzel oldu :)  Damat fincanı ve Söz tepsisi böyle biz bunları instagram dan sipariş verdik ama pişman olduk bayan tam bir terbiyesiz çıktı. İnstagrama aldanmayın biz bunu alana kadar neler çektik parayı da peşin ödediğimiz için geri alamadık ama neyse ki zorda olsa ürünleri teslim aldık.


10 yorum:

  1. Didocan :) Hakkında en en hayırlısı ne ise o olsun iş konusunda canım :) Ablanı da şimdiden tebrik ediyorum çok çok mutlu olsun inşallah. Güzel telaşlar ama o instagram hesapları yok mu cidden insanı çileden çıkarıyor baya referansı kuvvetli olanlardan alışveriş yapmak lazım :)) Bende bu hazırlıklarımda kullanmıştım ama çok şükür seçimlerim iyiydi ; üzmediler. Ama bazılarını hatırlıyorum da geri dönüş uslupları bile trajediydi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım inşallah teşekkür ederim 😊 ah sorma verdikleri cevaplar falan faciaydı akıllandık ama tekrarı olmaz 😊

      Sil
  2. Her güzel eylemin bir olgunlaşma sürecine ihtiyacı vardır. Sizin için de güzel bir kariyer olgunlaşıyordur diye düşünün. Umarım kısa zamanda aradığınız işi bulursunuz, ablanıza tebrikler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah iş cabuk bulurum 😊

      Sil
  3. İnşallah gönlünce bur iş bulursun canım benim 😊❤ abla da hayırlı uğurlu olsun inşallah mutluluklar dilerim 😊 sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim valla işe acil ihtiyacım var evde olmak güzel ama çalışmak daha güzelmiş sevgiler canım 😘

      Sil
  4. Aaa her şey gönlünüzce olsun♥

    YanıtlaSil
  5. ay hadiiiii iş bul artııııık hihihi :)

    YanıtlaSil