31 Ağustos 2018 Cuma

Evdeki Günlerim 6



   Tatil, Nişan derken yoğunluk diz boyu olmuştu. Tatilde olduğum için yetiştirdiğim domates olmadan solmuş hatta bütün Çiçeklerim solmuş fazla sıcaktan solmuşlar. Ah gözüm gibi bakıyordum hepsine ama olmadı.

 Kpss başvurusu için hem lise hem Üniversitesi için başvuru yapacaktım fakat tam bir hayal kırıklığı oldu çünkü tek sınava girme hakkım varmış maalesef ben o şansımı liseden yana kullanmış oldum. Seneye inşallah Üniversitesi den girerim kpss o zaman şansım daha yüksek olur çünkü düz lise mezunu olduğum için alınan eleman kısıtlı üzüldüm bu duruma ama yapacak bir şey yok ne yazık ki.

  Bu aralar tatlı krizindeyim engel olamıyorum kendime inşallah olumsuz dönmez bana bu durum.

 Tv değişik değişik programlar var. Gelin yemek yapıyor Kayınvalideler tadıyor ve eleştiriyor tam bir kabus. :)

  İş arayışım hala devam ediyor ama dönüş yok inanıyorum ki güzel ve daimi iş bulacak beni :)

 Yarın akşam misafirlerim gelecek misafir ağırlamayı çok seviyorum Umutta çok sevdi arkadaşımı ve eşini böyle olunca seviniyorum çünkü evli olunca eşli görüşmek daha cazip geliyor.
 
        Bir sonraki yazımda görüşürüz 😊
 
 

8 yorum:

  1. Yaşam akıp gidiyor kendi bildiği yolda değil mi?

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı yiyince çok daha tatlı olursun işte sana geri dönüüş :)

    YanıtlaSil
  3. Benim de tatlı krizim hiç bitmez:)
    Blogunuzu ilk ziyaretim, bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz 😊 bende severek geliyorum sevgiler 😊

      Sil
  4. Ekonomik kriz var.Ben de istifa ettim haziranda ve kriz :) Hayırlısı olsun ikimiz için de :)

    YanıtlaSil