12 Temmuz 2018 Perşembe

Genel Durum 🙃


       İstanbul'un boşalması için seçimleri ve üniversite sınavını bekliyordum.Seçimlerde geldi geçti. Hatta  üniversite sınavları da geldi geçti ama hiçbir azalma olmadı. Bu nasıl bir trafik, kalabalık ben anlamadım azalması gerekirken artıyor sanırım İstanbul nüfusu, durduk yere nereden cıktı demeyin evle iş yeri arası 10 dakika ben trafik yüzünden yarım saatten önce işe gelemiyorum.

   Tatile gitmek için hayal kuruyorum bakalım bayram da umarım giderim denizden ziyade kafa dinlemek istiyorum huzur bulmak lazım ki daha güzel motive olayım :)

    Geçen gün domates çekirdeklerini toprağın üzerine dökmüştüm domates çıkmış nasıl güzel kokuyor her sabah uyanır uyanmaz çiceklerime su veriyorum. Onlar güzel güzel açtıkça evim renkleniyor.

   Bu aralar fazla yoğunum ev,iş derken zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. 

   Bloga girip yazamasam bile yazılanları okumak dahi mutlu ediyor.

 Şimdilik bu kadar hoşçakalın 😊
  

2 yorum:

  1. Aynı şeyi ben de geçenlerde düşünmüştüm. Metro hala tıklım tıklım, tramvayda adım atacak yer olmuyor kimi günler... Neden gitmedi bu insanlar diye düşünüyorum. Hadi biz mecburuz çalışmak zorundayız ama öğrenciler, ev hanımları da demek terk-i diyar etmediler henüz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yer dolu otobüs metro metrobüs artık gidin bizde rahat rahat işe gidip gelelim 🙃

      Sil