19 Ekim 2016 Çarşamba

Senden Önce Ben





Filmin konusu ;

Tekerlekli sandalye ye bağlı olarak yaşamını sürdürmek zorunda olan yarı felçli genç adam, bakıcı olarak küçük bir kasabada yetişmiş genç bir  kadın. Bu genç adam ve kadının bir araya gelişi hayatlarını yeni bir yola sürükleyecektir. İlk başta birbirlerinden hoşlanmayan ikili farklılıklarının fazlalığından yakınsa da zamanla hayatla ilgili bilmedikleri şeyleri birbirlerine öğretmeye başlarlar.Birbirlerine aşık olan karakterleri şimdi daha da zorlu bir sınav beklemektedir.
 Jojo Moyes'in 2012 yılında yazdığı romandan uyarlanan aynı filmin yönetmen koltuğunda İngiliz yönetmen Thea Sharrock oturuyor. Kamera arkasında, yaratıcı ekibin içerisinde Oscar adayı görüntü yönetmeni Remi Adefarasin, yapım tasarımcısı Andrew McAlpine, editör John Wilso ve kostüm tasarımcısı Jill Taylor iş başında. Filmin oyuncu kadrosunda Emilia Clarke, Sam Claflin, Jenna Coleman gibi isimler yer alıyor.

Benim Yorumum ;

Filmi izlerken ilk başta Sen sen değilsin filmi geldi aklıma konu olarak benziyorlar. İlk başta sırf çalışmak için bu işi yapan Louisa zaman geçtikçe William ile aralarında bağ oluşur ve herşeyini birbirine anlatmaya başlarlar birlikte seyahatlere bile çıkarlar.Hatta William'ım eski sevgilisinin nikahına birlikte giderler. Filmin finali de daha farklı bitebilirdi aslında.Eğer iki kişi birbirini sevdiyse onları ayıracak hiçbir neden olmamalı di mi :) Kitabını okumadığım için arada boşluk var mıydı bilemiyorum. Ama kitabı okumadıysanız bence filmi izleyecek de telafi edebilirsiniz. Saatlerce süren filmi beş cümle ile mi anlatıyorsun demeyin çünkü tatilde izledim pek aklımda kalmadı 😂
İzlenebilir hatta puan vermek gerekirse 5 üzerinden 4 :)






9 yorum:

  1. Îade-i ziyarete geldim. Takipteyim canım :)

    YanıtlaSil
  2. taam izliycam bunu izlemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle deep senin yorumunu da merak ediyorum :)

      Sil
  3. Filmini izlemedim ama kitabını okumuştum. Çok aman aman değildi. Adam ölmesine rağmen sanki yarım kalmış gibiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok abartı bir yanı yoktu eksiklik vardı filmde

      Sil
  4. yinede bi izlenmeli evet izlenicekler listeme eklendi teşekkürler :)
    https://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil