10 Ekim 2016 Pazartesi

Sen Sen Değilsin / You're Not You


Filmin Konusu 
Mutlu bir çift olan Kate (Hilary Swank) ve Evan'ın (Josh Duhamel) yaşamı, Kate'in ALS hastalığına yakalanması ile değişir. Kate işe aldıkları yardımcıları çeşitli sebeplerden beğenmez ve sırası ile yol verir. Ta ki Bec'e (Emmy Rossum)  kadar. Bec, düzensiz hayatı karmaşık ilişkileri ile tam bir beladır. Fakat bir sebepten kendini Kate 'ye sevdirir.
Her geçen gün ilişkileri patron çalışandan çok arkadaşlık ve abla kardeşliğe dönüşür. ALS hastalığına dikkat çeken film oldukça duygusal sahneler barındırıyor. 


 Benim Yorumum;

Filmi izlerken şaşkınlıkla izledim. Çünkü  Kate'nin eşi Evan ilk başlarda o kadar ilgili ve Kate'ye yardım ediyor ki helal olsun demeden izleyemedim :) Bakıcı olarak gelen profesyonel insanları sevemeyen Kate hepsine bir bahane bulur ve geri gönderir. Görüşmeye son gelen kişi Bec'tir. Bec üniversite öğrencisidir fakat sorumsuz ve hayata yaklaşımı pekte Kate'ye benzememesine rağmen aralarında garip bir bağ olur ve Bec' e yemek yapmayı düzenli olmayı ve buna benzer bir sürü şey öğretir.  Bec bütün hayatını neredeyse Kate'ye adar.Hatta okulunu bile dondurur. Kate'nin eşi Evan onu aldatır ve bunu öğrenen Kate ondan ayrılmaya karar verir. Ama geçen her dakika Kate'nin hastalığı ilerler ve ALS hastalığı artık tamamen etki göstermiştir. Kate artık birinin yardımı olmadan hiçbir şey yapamaz. Evan pişmandır ve barışmak için inanılmaz çaba harcar. Ölmeye yakın Bec'i hayatından çıkartan Kate annesinin evine gider ve oraya yerleşir. Bec gece kulubünde şarkı söylemeye çalışır ama bir türlü başaramaz. Kateden sonra bunu başarır.

İzlerken düşünmeden edemedim acaba gerçekten böyle insanlar var mıdır. Hiç tanımadığı birine yardım eden. ALS hastalığı gibi  zor bir hastalığı olan kişiye adayan insanlar var mıdır. Çünkü yeri geldiğinde insanlar kendi anne babasına bakmıyor.










14 yorum:

  1. Değişik bir filmmiş okulu dondurmuş falan yaa ne cesaret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sırf kadının her anında yanında olabilmek için çok değişik duygularda izledim ben

      Sil
  2. Bu filmi duymuştum ama izlemedim.İzlemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerken hayret ettim şükrettim bana olmaz dememek lazım onu anlatıyor hayatı gayet iyi giderken birden herşey tepe taklak oluyor

      Sil
  3. Hemen izleyeceğim merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de mutlaka izleyip anlat senin yorumlarını da okuyalım 😊

      Sil
  4. Ben filmin konusunu sevdim. Ama çok acıklı gibi duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acıklı değil bence biraz üzücü sadece

      Sil
  5. Hilary Swank hep böyle güzel işlerde yer alıyor. Seviyorum bu kadını

    YanıtlaSil
  6. Annemin bir arkadaşı var o da Als hastası , bu yıl en son gördüğünde , sadece gözlerini oynatabiliyormuş . Şimdi sürekli bakıcılar bakıyormuş ona .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor hastalık allah şifa versin bütün hastalara

      Sil