4 Ekim 2016 Salı

Hayal Mimi






Yaşasın sonunda bilgisayarıma kavuştum. Dedemin sağlık problemi yüzünden İstanbul'a dönmek zorunda kaldım.Olaya iyi tarafından bakarsak sonunda istediğim gibi yazabileceğim telefonda yazmak gerçekten inanılmaz zor oluyordu. Sevgili Deeptone  beni mimlemişti fakat telefonda yazmam pek başarılı olmadığı için kısmet şimdiyeymiş. Gelelim mime :)

1)  Hayal kurmaktan hoşlandığınız bir yer yada zaman dilimi var mı?

Hayal kurmayı kim sevmez ki ah ah valla her yerde hayal kurabilirim kendimi mutlu hissettiriyor ama aşırı uçuk hayaller tabi ki kurmuyorum olmayınca üzücü oluyor malum :)

 2) En çok nelerin hayalini kurarsın?

En çok hayatımın güzel olacağına dair hayaller kuruyorum.

3) Şimdiye dek çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Bazılarını gerçekleştirdim. Bu beni mutlu etti kafamı rahatlattı. Sonuçta hayal edebiliyorsan gerçekleştirebilirsinde ;)

 4) Henüz gerçekleşmemiş ama illa da gerçekleşecek dediğiniz bir hayalinizvar mı?

Valla yalan yok son zamanlarda olan olaylar herşeydeki hevesimi kırdı. Birçok şeyden vazgeçtim ama zamanı gelecek yine yeniden  idealim olacak hayaller kuracağım :)


İsteyen herkes yapsın bu mimi hadi bakalım sizlerinde yazısını bekliyorum :) 















8 yorum:

  1. Herşey güzel olacak. Yeni günde güneş senin için doğacak. Temiz bir kalbin var kelimelerine bakacak olursak. Herşey yüreğin gibi tertemiz olsun. Bu Mim çok güzel. Sevgilerimle💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdıkların beni nasıl mutlu etti çooook teşekkür ederim :) inş herşey hepimiz için çok güzel olur ^^

      Sil
  2. Mim okumayı çok seviyorum.Senin de mimini zevkle okudum tabi ama lütfen toparlan ve bomba gibi gel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapıyorum inşallah dönüşüm mükemmel olacak 👌 teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. Hayal kırıklıkların, yeni hayallere, yeni umutlara vesile olması dileğiyle :) Her şey gönlünce olsun. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  4. Öncelikle Dedenize çok geçmiş olsun Rabbım acil şifalar versin ....Hayallerin hiç sönmesin daha çok kuracak hayaller ve gerçekleşecek çok şey var O güzel yüreğini ferah tut sen dilerim tüm hayallerin gerçek olur ...sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Allah bütün hastalara şifa versin inşallah 🙏 inşallah güzel günler çoook yakındır sevgiler 😊

      Sil