17 Ekim 2016 Pazartesi

3. Üsküdar Sahaf Festivali


 
Geçtiğimiz hafta Üsküdar da tesadüfen farkettiğim kitap festivali içeri girdiğim de inanılmaz bir mutluluk ve enerji kapladı. Bir de pikapta çalan Ah nerede vah nerede nerde bıraktım kalbimi acaba şarkısını dinlerken eski türk filmlerini izliyormuş gibi hissedip kitapların arasında kayboldum. Değişik kitaplar, dergiler vardı çoğunu ilk defa gördüm başka insanların üzerine not alması daha farklı his yaratıyor açıkcası kitapları incelerken farkettim ki  1 TL bile kitaplar vardı. Fırsat bulursanız bence mutlaka uğrayın ruhunuza iyi gelir. ^^  

Aşağıdaki kitapları tanesini  5 TL aldım . Bu aralar ilgimi çokça çekiyor bu tarz kitaplar.









Ayraçlarım çok güzel di mi tanesini 1 TL aldım. Daha bir sürü kitap vardı. Ama uğramam gereken yerler çok fazla olduğu için üç kitapla sınırlı tutabildim sayıyı umarım tekrar gidebilirim.

felsefik sözler

23 yorum:

  1. Sahaflarda dolasmayi cok severim.
    Keske Istanbul da olsaydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nostaljik olarak çok iyi geldi banada sahaflarda dolaşmak.

      Sil
  2. Çok ucuzmuş :) Ne güzel :) Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz ucuzdu hemde sasırdım acıkcası fiyatları görünce teşekkür ederim 😊

      Sil
  3. artık pek fazla kimse kitap okumuyor.. tabi başı da çeken benim :D bu yüzden kitaplar gerçekten çok ucuzladı.. bu fırsatı değerlendirip okumak lazım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten okuma oranı gerçekten düştü birde nerdeyse coğu kitabın filmi çıktığı için pek rağbet görmüyor

      Sil
  4. Uğramalı evet. İstanbullular'a sözüm :)

    YanıtlaSil
  5. bunu kaçırdım ben yaaa daaa sen gezmeye geldin herhaldeee istanbulaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep orası tam senlik aslında ben gezerken kitapların arasında ilk aklıma sen geldin 😊 ya aslında taslaklarda yayınlanmayı bekleyen bir sürü yazı var ama fırsat olmadı dersle pek alakam yok malesef ya 😔 bana azim aşıla azıcık lütfen 🙏

      Sil
    2. bi plan disiplin filan lazım sanaaa de miiii o zaman hatta günlük plan lazııım :)

      Sil
    3. Evet buna ihtiyacım var bide iradeye hadi plan yapalım bana kendimden fazla yapacağın plana güveniyorum acıkcası

      Sil
    4. tamam ama bak önce bi anlat mesela sabah kaçta kalkıyon günlük işlerin neler filan ona göre bi program yapayım. ne bileyim işte sabah 10-12 bi saat mola 1-3 gibi yani ve her gün aynı saatlerde çalışman lazım yaaa işteee yaparız kii :)

      Sil
    5. bi de daha çok hangi konuları çalışman lazım eksiklerini filan söleee vya bi yazı yaz böle filan da bi düşünelim de mi amaa :)

      Sil
    6. Sabah genelde 9 9:30 gibi kalkıyorum sözel derslere çalışmam lazım sayısal zekam sıfır çünkü calışırken konsantre olamıyorum malesef en geç 11 gibi derse oturabilirim

      Sil
    7. programdan önceeee, dikkat eksikliği için bi doktora gitseneee, vyvanse var mesela, konsantre olamayanlar içebiliyooo, bi sor yaaa :)

      Sil
    8. Psikolojik mi bu ilaç hangi doktora gitmem lazım ben de dikkat dağınıklığı var cabuk dağılıyor konsantrem yarın bununla ilgili bir yazı yazayım gelen yorumlar belki farklı bir fikir verir bana başka napabilirim

      Sil
    9. dikkat eksikliği psikolojik değil benim bildiğim dur bunun için hangi bölüme gitmek lazım bilemedim ben gitmedim ama gidenler var sorarım, evet yazı yaz sen, ordan bakarız. dikkat dağınıklığı bi yandan da çok düşünmekten tabii :) evet düşünmek lazım tabii. bir de bak eft uzmanları var, alternatif tıp onlar çok iyi. o da olabilir. sende bi de zaman yönetimi yok dimek ki. tamam bak yazcağın yazıdan bakarız işte sorarız. bak bir de danışmanımız var ya, daha mutlu yaşam blogu, ona sda sorarız bi :) bence pskolojik değildir yaaa :)

      Sil
    10. Bir kere daha söylemiştin bana eft tekniğini yarın ciddi anlamda araştırıp tekrar bakayım hemde durumumla ilgili uzun uzun yazayım ki daha detaylı okursun bu sayede yaratıcı fikirlerin den faydalanırım bende

      Sil