10 Ekim 2016 Pazartesi

Oyuncak Yardımı





Merhabalar farklı bir konu ile karşınızdayım.

İlk olarak size bir sorum olacak telefondan bloga girdiğimde başkalarının yazdığı sadece 4 tane post gözüküyor  ve sayfayı aşağıya indiremiyorum. Bunun için ne yapmam gerekiyor bilen var mı yardım edin lütfennn :)

Asıl konuya gelecek olursak ablamın oyuncak takıntısı olduğu için iki yıl öncesine kadar arkadaşları hep oyuncak hediye alırdı ama o kadar çok oyuncak oldu ki evde bana fenalık gelmeye başladı kız geldi 30 ama hala evde küçük çocuk yaşıyormuş gibi sağda, solda, oturma odasında ve bizim oda oyuncakla doldu taştı ve ben bu oyuncakların  boş boş aksesuar olarak durmasından ziyade ihtiyacı olan birine vermeyi istiyorum. Çevrenizde bildiğiniz oyuncak gönderebileceğim birileri var mıdır bana bu konuda fikir verebilir misiniz?


14 yorum:

  1. Merhaba. Şu adrese bir bakın lütfen.
    http://www.kardesokullar.com/kategori/ihtiyaca-gore-okullar/oyuncak

    YanıtlaSil
  2. Çevrendeki anaokullarına sorabilirsin bilmiyorum oyuncak alıyorlar mı ama özel değilde devlet anaokullarının oyuncak sıkıntısı olabiliyor bazen. Telefondan girdiğimde ben de aynı sorunu yaşıyorum halledemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevremde ki okullarda ihtiyaç yokmuş bu telefon olayını çözsek ne süper olur 😊

      Sil
  3. Çocuk esirgeme kurumundaki çocukların oyuncakları pek olmuyormuş:(Kargoyla oraya gönderebilirsiniz.Çok mutlu olur yavrucaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay nasıl üzüldüm listeye cocuk esirgeme kurumunu da ekledim birkaç gün sonra netleştirip karar vericem

      Sil
  4. Olmaz mı mutlaka oyuncakla havalara uçacak İnkalar cocuk var kı. Önceki yorumlarda zaten arkadaşlar da yardımcı olmuş. Ben okurken direk Suriye'den gelen cocuklar geldi aklıma.

    YanıtlaSil
  5. Aynı sorun bende de var, ben masaüstü sürümüne geçip öyle kullanıyorum o zaman yazıların hepsi çıkıyor.
    Çok güzel düşünmüşsünüz ayrıca, ne güzel başka çocukları da mutlu etmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa benim anasayfamda yazmıyor masaüstü sürümü hani bu bütün arkadaşlarımızın yazılarının olduğu sayfa görüntüleme sayısının yazdığı yerden bahsediyoruz dimi
      Amacına ulaşsın oyuncaklar süs gibi kalmasından ziyade 😊

      Sil
  6. :) deseneeeee oyuncak ayılardan gerçek ayılara geçme zamanı gelmiiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep koptum ya aman uzak dursun öyleleri 😁

      Sil
  7. İyi düşünmüşsün bence biraz araştır doğudaki çocuklara eşya gönderenler aracılığıyla ulaştır çocuklara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya mutlu olurlar en azından 😊 mailleri attım gerekli yerlere dönüş bekliyorum 😊

      Sil