30 Mayıs 2019 Perşembe

Otobüsten Bildiriyorum 7



   Günaydın yine bir otobüs yazısı ile karşınızdaydım.

   İşe gidiyorum fakat iş yerinin yan tarafına bina yapıyorlardı. Geçen gün şiddetli yağmur yağınca bizim ofisin olduğu bina biraz yan tarafa kaymış ve acil olarak binayı boşalttırdılar bize bir haftadır nargile kafede çalışıyoruz. Vallahi doğru okudunuz nargile cafe zaten burada ki insanlar hep aynı gelenler ya çalışıyor yada film izliyor. İsin garip tarafı millet sabah 9 da geliyor ve akşam 5 6 gibi gidiyor.

  Geçen gün evden çalıştım. Nasıl güzeldi istediğin gibi çalışıyorsun. Pijamalarla iş sıkıntısı yok tv açık oh mis gibi 😊

  Yeni ofise taşınıcaz fakat bayram öncesi internet elektrik hemen olur mu orası belli değil.

  Haziran ayı muhasebeciler olarak en rahat ay diye düşünürken birde bu çıktı bakalım nasıl olacak yeni yer inşallah yeni yer daha güzel olur her acıdan.

 Bayram tatiline sayılı saatler kala ben cumartesi de çalışıyorum. Hatta arefe günüde çalışıyorum.

 Planlarımız Cunda adası idi fakat son dakika değişiklik yapıp Tokata gitmeye karar verdik. Annem sayesinde 🙈 Bayramın olduğu cuma günü yıllık iznimden 1 gün alıp tatile öyle devam edicem.

  Kadiköy de oturanlar yada sık sık oraya gidenler fark etti mi sokakların bir çoğu kedi kokuyor. Zaten mühürlenen binada kaç tane kedi vardı. Apartman artık kokudan feci haldeydi. Neyse ki yeni yer plaza öyle şeyler olmaz.

 Bir sonraki yazımda görüşmek üzere 😊🥰

12 yorum:

  1. Ay Allah korusun, ne çok bina yan yatar, kayar, yıkılır oldu İstanbul'da.Depremsiz böyleyse ötesi vahim.
    Bayramda Cunda yerine Tokat bence en isabetli karar.Yazlıkçı Ayvalıklı olarak şunu diyim,bayramlarda Ayvalık hiç çekilmez oldu.Daha düz bir zamnda tercih edin, tadını çıkartın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah korusun evler artik sağlam değil eskisi kadar.
      Evet bizde yazlıkçı olarak fırsat buldukça gidiyoruz cundaya zaten bu sene ekstra kalabalik olacakmis orasi haberlerde izlemiştim 😊

      Sil
  2. Belki de büyük bir felaketi önlediler. Evden çalışmak benimde en büyük hayalim, rahatlığı paha biçilemez.
    Bende yeni açtığım bloğa beklerim, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz gerçekten evden calismak çok güzel karışan yok patron derdi yok oh mis bende geliyorum hemen sevgiler 😊

      Sil
  3. Cunda adasindan tokata :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😅 çok mantıklı bir uğrayıp geri gideriz 😝

      Sil
  4. Allah yardımcınız olsun sizin için anladığım kadarıyla yoğun bir tempoyla geçecek önümüzdeki günler. Çok güzel bir blogunuz var takibe aldım sizide web sitemizde görmek bizi mutlu eder :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet baya yoğun bir tempo hatta dinlenmeden ziyade yorucu olacak benim için. bende geliyorum sevgiler 😊

      Sil
  5. Umarım işleriniz istediğiniz gibi sonuçlanır. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Neyse ki bir kaza olmadan binadan ayrılmışsınız, nargile cafede çalışmak ilginç bir deneyim olsa gerek. Evde çalışmaya ben de çok özenirim, ancak işim gereği imkansız, sahada olmam gerekiyor. İnşallah yeni yerinizi seversiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet allahtan kimse zarar görmedi. Değişik tecrübe oldu. Keşke öyle imkanlarımız olsa da evden calissak

      Sil