24 Haziran 2019 Pazartesi

Hoşgeldin 30 :)



                            iyi ki doğdum



      22 Haziran Doğum günümdü. Normal de cumartesi günüydü ama Umut bana harika bir sürpriz yapmış ve cuma günü teknede doğum günü organize etmiş.

       Cuma günü akşama doğru aradı işten çıkarken ben alıcam seni bizim firmalardan birine uğrar eve öyle geçeriz dedi tamam dedim geldi beni aldı gidiyoruz ama sürekli telefonla yazışıyor. Dedim herhalde müşteri önemli biri :) neyse sonra gittik teknelerin olduğu yere teknenin biri o kadar güzel süslenmiş ki kalpli balonlar, 30 yazan balonlar falan göz ucuyla tekneye şöyle bir baktım hoşuma gitti teknenin süsleri ama hala aklıma bir şey gelmiyor sonra bir baktım o tekneye doğru gidiyoruz o an anladım. :)

       Annem, Babam, Ablam, Eniştem de vardı. O kadar şaşırdım ki anneme anne senin ne işin var biz iş için gelmiştik dedim :)

  Bizde tekneye binince tekne hareket etti ve hava şansımıza o kadar güzeldi ki normalde o akşam yağmurlu diyordu hava durumu. Heybeli adaya gittik orada demir attık. Her şey önceden hazırlandığı için çay bile demlenmiş adaya giderken çay içtik :) Gerçi teknenin ön tarafı biraz sallanıyor. Ben biraz tedirgin oldum ama sonradan alıştım :)





       Kocam ve ablam sağ olsun o kadar güzel mezeler hazırlamışlar ki mangal falan yapıldı teknede mest olmuştum. Çünkü gerçekten aşırı güzeldi her şey heyecandan hiç teknenin fotoğrafını çekemedim sadece pastadan sonra 30 balonlarını uçururken fotoğrafımı çektirmek aklıma geldi


iyi ki doğdum teknede doğum günü sürpriz

Cumartesi günüde Umutla sabah Çengelköyde ki Çınar altına kahvaltıya gittik. Baya eğlendik. O gün Umut'un yeğeninin sünnet mevlütü vardı oraya gittik akşamda arkadaşlarımız arıyor ısrarla görüşelim diye evlerine bir gittik sürpriz pasta ile kapıda karşıladılar beni :) 

Ertesi günde kayınvalidem de pasta kesildi 3 gün doğum günü kutladım her şey çok güzeldi gerçekten bir sürü güzel insanlar biriktirmişim çevremde :) 

O zaman İyi ki doğmuşum. 30 yaşım güzellik, sağlık, mutluluk getirsin :) 

10 yorum:

  1. amin canım benim sevdiklerinle ailenle sağlıklı mutlu huzurlu daha nice güzel yıllara İnşallah canım benim doğum günün kutlu olsun 🎂🎂🎈🎈😊❤ sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teknede yaş günü demek :) Çok şanslısın yaa :) Nice nice yıllar dilerim Didemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten sanliyim 🙈 teşekkür ederim abla 😘

      Sil
  3. eşsiz ve unutulmaz bir doğumgünü olmuş. Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  4. süper süper bayıldım her şeyee bütün kutlamalaraaaa ama tekne ne güzel düşünce ay nefis yaa çay mangal heybeli muhteşeem. bu yazını koycam blogumaa hihihi :) 30 hım iyimiş kal madem bu yaştaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. İyi ki, doğdun Didem. Yeni yaşın kutlu olsun.:)

    YanıtlaSil