24 Mayıs 2019 Cuma

Uzun Zaman Sonra



  Blog yazmayalı resmen asır oldu. Evlenince cidden öncelik değişiyormuş nerede eski günlerim iki günde bir blog yazardım. Şimdi ise  takip ettiklerimin yazdıklarını okuyorum ve çıkıyorum. Ama sizde benim bloguna gelin eski yazılarımı okuyun unutmayın beni 😝

   Bugün evdeyim. Geçen pazar sabah uyuyamadığım için kalkıp ütü yapmıştım. Şimdi yine dağ gibi ütü yapılacak kıyafet olmuş anlamadığım sadece beş gün geçmiş ne ara bu kadar çamaşır oldu.

 Bayramda tatil planları yaparken son anda sağlam bir değişiklik oldu ve Tokata gitmeye karar verdik. Annemler sağ olsun onlar sayesinde plan değişti 😅

 Boş boş evde oturmak sıkıcı yahu tv hiçbir şey yok ne yapsam ne yapsam diye diye bu saat oldu. 

 Bizim evin yanında pazar var bugün parti arabası gelmiş şarkılarını  dinletiyor sabahtan beri isyandayım bu kadar düşüncesiz bir davranış olamaz hastası olan var bebek Uyutmaya çalışanı var yapmayın bunu o yetmezmiş gibi birde yanımızda okul var onun zil sesi ve gürültüsü kabul günü gibi bugun🙈

 Umutla birlikte diyet yapmaya karar verdik. Umut aşırı kilo aldı bende ona destek olayım diye kabak detoksu yapalım dedim ama iki gün yapabildim hiç kilo vermedim millet catır catir kilo verirken ben neden veremedim aç gezdim resmen iki litreye yakın suda içtim ama olmadi 🙈

11 yorum:

  1. ha haaa bak şey vaaar, haftada beş kilooo, tv de doktor söledii, her akşam uykudan iki dakika önce, yağsız yoğurt içine yarım maden suyu, bir çay kaşığı kırımızı pul biber, yarım çay kaşığı zerdeçal :) bi denee. ay bi de şekeri unu bıraksan yeter ayolcuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla denemekte fayda var deep yaz geldi gobeklerin gitmesi gerekiyor 🙈

      Sil
  2. Siyasi partilerin işi insanları rahatsız etmek mi acaba? diye düşünüyorum bazen. Yaptıkları şeyler bu düşünceye sebep oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemde fazlasıyla rahatsiz ediyorlar ama onlar bunu pek umursamiyor

      Sil
  3. Deepin yazısından geldim ve hemen takibe alıyorum:)))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba deeptone den geldim sizi takibe aldım.Bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bende geliyorum hemen sevgiler 😊

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum 😊

      Sil
  6. Bazı firmaların yetkilileri gelen müşterisini kaçırmamak yerine matlup nakliye bedelını ikrar eder, konvansiyon sağladıktan sonrasında müşterisinin uzanmak istediği yönde revan boş taşımalık aracı arar, eğer bulursa bir miktar alt kurul alarak emeki devredip aradan çıkar.

    Bulunmuş olduğunuz eve asansör kurulabiliyor mu bunu öğrenmenin en oflaz yolu evinizin ve sokağınızın resimlerini çkadro nakliyat firması ile kırışmak. Nakliyat firmanızın yetkilisi ile istişare sonucu bu hizmeti hileıp almayacağınıza karar vermenizi istiyoruz.

    YanıtlaSil