7 Ocak 2019 Pazartesi

Otobüsten Bildiriyorum 5



  Yeni yılın ilk yazısı 😊 Yılbaşı günü akşam  5'e kadar çalıştım sonra iş çıkışı annemlere gittim. Umutla evli olarak ilk yeni yılımızdı. Tek olmak yerine kalabalık olmayı tercih ettik.

 Uzun zamandır telefonum bozuktu. Umutta yeni yılda telefon almış bana 😊  ben ona alacaktım o bana almış.

  Bu hafta sonu Ankara'ya gittik. Erkek kardeşiminin sevgilisinin ailesi ile tanıştık. Maşallah ayağımı güzel sürmüşüm ablam Martta evleniyor. Kardeşim ablamın düğününden sonra nişan zamanı belli olacak ee kuzenimde Eylül ayında evleniyor daha ne olsun 😅

 Ankara aşırı soğuk ve karlı cumartesi sabah yola çıktık dönelim dedik 4 gibi kardan yollar kapanınca mecbur orada kaldık. Umutla madem kaldık bari Kızılayı gezelim dedik ama bilmeyince biraz aşağı yürüdük biraz yukarı havada soğuk olunca otele geri döndük. Ertesi gün kızın ailesi ile kahvaltı yaptık ve düştük yollara kız almak daha güzelmiş onu fark ettim 😎

  Dönüşte biz Abanta uğradık hem kalabalıktı hemde güzeldi. O kadar güzel kar yağıyordu ki çay içmeden olmazdı.



Bir ara Umut yoktu yanımda yanına gidince bunu yazmış bana 😍



Şimdilik bu kadar görüşmek üzere 😊

19 yorum:

  1. Kar eşliğinde çay,çok iyi gider :) Bu arada bir soru sormuşsun bana.Ben de yazdım soruna cevap :) Umarım faydalı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl güzel oldu çay 😊 hemen geliyorum okumaya 😘

      Sil
  2. Umarım her şey gönlünüzce olur. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. Takibe aldım sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
  4. Hay Allah! Ankara ya gelinir de gezilmez mi?
    Üzüldüm valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah yabancı olunca mecbur kaldık dolaşmadan dönmeye birde çok kar yağıyordu

      Sil
  5. kar eşliğinde çay içmek çok keyifli oluyor 😊 ah bizim bu aralarda yağsa 😊 herşey o güzel gönlüne olsun inşallah canım benim sevgiler 😊❤🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kara doydum o derece yetti iki gün 😊 aminnn inşallah canım 😘

      Sil
  6. Kar çok güzel görünüyor. Çayla birlikte iyi gitmiştir eminim ki :)

    YanıtlaSil
  7. Kar ve çay güzel olsa gerek. Bu sene kar göremeyenlerdenim maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde Ankaraya gidince gördük Istanbulda da yoktu maalesef

      Sil
  8. Hoşgeldiniz bende geliyorum sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  9. oleeey her şey güzeeel tatil yapmak daaa :)

    YanıtlaSil