30 Aralık 2018 Pazar

Geçen Yılda Neler Oldu :)



  2018 yılını çook güzel bitiriyorum. Şimdilik güzel giden işim var ilerde ne olur bilemem tabi 🙃

     Evlendim. Evlilikle ilgili yorum yapmak için çok erken fakat çok güzel gidiyor.🙏

   Genel değerlendirme yaparsam maalesef istediğim bir şey vardı onu yapamadım sanırım hırsım yok bu konuda🙈

   İki tane iş değiştirdim. Yılmadım üçte aradığım işi buldum. 😊

 Hep istediğim tatili yaptım. Seneye yine plan yaptım bakalım o nasıl olacak.

 Evlenirken ayağımı baya bereketli sürmüşüm ablam, erkek kardeşim ve kuzenim evleniyor 🙃
Seneye bol düğünlü geçecek. En yakın tarih ablamın düğünü kınası için elbise bulamadım elbise kiralamayı düşündüm ama aşırı uçuk rakam alayım dedim daha güzel bulamadım hemde bir kere giymek için o kadar para vermeyi içim el vermiyor bu konuda kararsızım yok mu güzel elbisesi olan 😛

  Sabahları otobüste yazıyorum o çok güzel seri oldu diye düşünüyorum.👻

 2018 son bakımını yaptım arkadaşım aloa vera vermişti onu saçıma ve yüzüme sürdüm yeni yıla bakımlı güzel gireyim diye bakalım işe yarayacak mı :)

  Genel olarak güzel bir yıl geçirdim. İnşallah 2019 hepimize sağlık,mutluluk,huzur ve para getirsin 🙏

 Yılın son yazısı bu şekilde oldu seneye daha güzel yazılarda görüşürüz 😊

8 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun tekrar canım benim 😊❤ ve tüm evlenecek olanlara da bir boyu mutluluklar dilerim herşey ama herşey o güzel gönlüne inşallah canım benim sevgiler 😊 güzel bir yil olsun inşallah 🌸😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim 😊 inş hepimiz için harika bir yıl olur😊😘

      Sil
  2. oleey daha da güzel olsun bu yıl hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir yıl olmuş, umarım bu yıl da istediklerinin gerçekleştiği bir yıl olur.

    YanıtlaSil