4 Aralık 2018 Salı

Otobüsten Bildiriyorum 4 🙃



    Günaydın sabahın en güzel en karanlık saatinden. Yine uykumu alamadım.

   İş yerinde yoğunluk olunca cumartesi günleri de çalışıyoruz. Dinlenmek içinde sadece pazar günü yetmiyor maalesef. Bir de geçtiğimiz iki hafta aşırı yoğundum mesailer evde çalışmalar falan resmen yeni haftaya bitik bir halde başlıyorum

  Bu alışveriş indirimine bende uydum ihtiyacım olan bir kaç şeyi çook uyguna aldım. Avmler nasıl kalabalık sanki bedava dağıtıyorlar kasa kuyrukları resmen çoğu dükkanda dükkan dışına taşmıştı. En mantıklısı internetten almaktı .

 Koltuk örtüsü arıyordum. Trendyolda güzel buldum aldım inşallah kalitesi kumaşı güzeldir. Yoksa tam bir hayal kırıklığı olacak.

Yeni Yıl ruhu gelmiş bir çok avm ye ışıl ışıl olmasını seviyorum ben içim açılıyor.

 Metro markette aşırı güzel süsler var ağaçlar var çokta uygun insan gezince bile mutlu oluyor en azından ben öyleyim. 😊

 Çok yakın arkadaşımın ikinci bebeği oldu tam bir çirkin maşallah :) henüz görmeye gidemedim zaten annesinde kalıyor ah bu anneler iyi ki varlar hep varolsunlar 🙏

   
 





8 yorum:

  1. Yeni yıl güzellikler getirsin inşallah, biraz da dinlenecek zaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz için harika bir yıl olur :) ah dinlenecek günler ne güzel geliyor kulağa 🙈

      Sil
  2. ayyyyy e hayat güzel yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Yeni yilda yapilan süslemeleri görünce bende bi mutlu oluyorum. Koltuk örtüsü istedigin gibi gelir insallah, simdiden güle güle kullan :)
    Allah, annelerimizi,babalarimizi basimizdan eksik etmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 Aminn inşallah 😊

      Sil
  4. Yılın son ayını çok seviyorum, her yer ışıl ışıl. Umutlar tazelendi, yeni yılda herkesin beklentileri var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ve umarım en güzeli olur hepimiz için :)

      Sil