28 Ocak 2019 Pazartesi

Otobüsten Bildiriyorum 6


  Günaydın yine bir otobüs yazısı ile karşınızdayım.

  Bugün otobüs boş garip bir şekilde okulların kapanması bugün baya belli etmiş kendini boş otobüsleri hep severim 😅

  Evleneli bir yıl olmuş nikah kıyılalı yani. Ne çabuk zaman geçti. Umut iş yerime çikolata ve orkide göndermiş akşamda yemeğe gittik ❤ bende bir şeyler göndermek isterdim fakat herkes evlilik yılı aynı eve girdiğiniz gündür dedikleri için hiçbir şey yapmadım 😅


İlk gösterime girdiğinde Müslüm filmine gittim. Normalde pek tarzım değil film ama beğendim güzeldi. Yaşadıkları hiç kolay şeyler değil bütün ailesinin ölmesi sıkıntılarla büyümesi falan yakında Tv düşer denk gelirseniz bence kaçırmayın.

Yine aynı şekilde Hedefim Sensin'e gittim. Aşırı eğlenceli film Ata Demirel  yapmış yine kahkaha dolu bir salon baya güldü. 

Standart bir yazı olarak her telden yazıyorum yine sonra ki yazımda görüşmek üzere  😎


8 yorum:

  1. bende severim boş otobüsü 😊 daha nice mutlu güzel yıllara İnşallah mutlugunuz daim olsun inşallah canım benim sevgiler 😊🌸🎂🎈

    YanıtlaSil
  2. oleey her şey yolunda her şeyi şiriiin :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok acılı diye gütmedim Müslüm filmine....

    YanıtlaSil