5 Aralık 2016 Pazartesi

İkinci Sanş


İkinci Şans filmine gitme nedenlerimden biri de inanılmaz güzel yorumlar almasıydı. Aldığı yorumları sonuna kadar haketmiş gerçekten inanılmaz güldüm film boyunca.

Konusuna gelecek olursak ;

Cemal ve Yaseminin tanışması tamamen tesadüf olur. Çocukları yazışırken konuya dahil olup buluşan ve olay çıkaran Yasemin kızının konuştuğu kişiyi Cemal sanıyor ve restaurantta ortalık karışıyor.  Oysa ki kızının yazıştığı kişi Mahmuttur. Cemalin bir türlü kabul edemediği oğludur.Gerçek ortaya çıkınca çok utanan Yasemin özür dilemeye kızı ile birlikte restauranta gider.Cemal çapkın ve bir o kadar şaşalı yaşamayı seven kişidir. Yasemin de öğretmen ve bir o kadar mütevazi hayat yaşamayı tercih etmektedir. İkili istemese de hep bir araya gelirler ve kaçınılmaz son olarak aşık olurlar birbirlerine. İkili dolu dizgin bir aşk yaşar fakat Cemalin gösterişli hayatından korkan Yasemin ondan uzaklaşır. Annesinin de hastalığı yüzünden Balıkesir'e giden Yasemini Cemal yalnız bırakmaya hiç niyetli değildir. Zamanla Yasemin sayesinde mütevazi hayat yaşamayı seçer. Oğlu ile arasını düzeltir ve mal varlığını oğluna verir ve Yaseminin yanına Ayvalık'a gider.

Film çok eğlenceli ilk perde inanılmaz güldüm ikinci sahne biraz daha romantik.
Mutlaka izleme listenize ekleyin pişman olmazsınız.

14 yorum:

  1. çok güzel anlatmışsın teşekkürler kocayı ikna edebilirsem bende gidicem listeye alınan filmlerden özcan deniz :) http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Fırsat bulduğunuz zaman mutlaka gidin çok iyi geliyor 😊

      Sil
  3. Herkes güzel diyorrrrr herkes ; fırsat yaratmalı :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel hakkını verdi film canım 😘

      Sil
  4. tımams izliycem kii :) bi deee, son mim yazımda dedin yaaa, ay tabii iyi anlatıyoon yaaa sen zaten kankasın yaaa, orda yazdıklarım bak çoğu en yeni arkadaşlarımız işteeee szen eskisin artııık kikikiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suan nasıl mutlu oldum 😁 yeni arkadaşlara destek olalım sahip çıkalım 🙃

      Sil
  5. Böyle blogları inanın çok seviyorum. Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz ben de hemen geliyorum sevgiler 😊

      Sil
  6. Özcan ı sevemiyorum bir türlü. Sinemada izleme şansım yok ama izlerim birgün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim bende özcanın filmi güzel değildir diye önyargı yaptım ama baktım yorumlar güzel gittim. Yakında tv ve nete düşer zaten rahat rahat izlersiniz o zaman

      Sil
  7. şahsen özcan deniz'i de nurgül yeşilçay'ı da pek sevmediğim için filme gitmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özcana karşı bende önyargılı yaklaşıyordum ama gerçekten iyi ki gitmişim dedim belki nete düştüğünde gülmek istediğin de izlersin(iz) 😊

      Sil