15 Mart 2016 Salı

Kara Bela



mehmet cihan ercan, berat yenilmez


Orta yaşa gelmiş, ama hayatı boyunca kuralların hiç dışına çıkmamış bir adam olan Kudret'in( Cengiz Bozkurt) hayatı, bir arkadaşı yüzünden karıştığı soygun vakası ve sonrasında aralarına katılan yeni arkadaşlarıyla bir anda değişir, kendini emektar Torosuyla birlikte Gaziantep'e doğru giderken bulur. Yol boyunca Kudret ve arkadaşlarının başlarına hem tehlikeli, hem de komik birçok olay gelecektir.

Oyuncular; 
Cengiz Bozkurt, Seda Bakan,Erkan Kolçak Köstendil,Mehmet Cihan Ercan, Berat Yenilmez

Yorumum ; 
Hayatı boyunca ailesini geçindirmek için uğraşıp duran Kudret kendi isteklerini hep ertelemiştir. Emekli olmasına rağmen İş görüşmesine gider eşinin çok konuşmalarından kurtulmak için iş görüşmesi yaptığı sahneye baya güldüm ben :) Eşinin vefatının ardından babasının vefat etmesi hayatını gözden geçirmesine neden olur. Bir gün bir kutu vitamin üzerine öksürük şurubu içerek  intihar etmeye çalışırken o esnada rahmetli annesini görür ve annesinin dedikleri doğrultusunda Gaziantep'e gitmeye karar verir.Yolda Güven'le karşılaşır.Güven telefon kabloları ve şarj cihazları satmaktadır. Zabıtaları görüp kaçarken Kudret'in arabası ile kaçmaya başlar. Gaziantep'e birlikte gitmeye karar verirler.İstanbul'dan peşlerine zabıtalar düşer :)  Yolda dinlenmek için girdikleri tesiste Güven  şarkı söyleyen Burcu'ya aşık olur ve Burcu şarkı söylediği yerdeki belalısın dan kaçarken Güven ve Kudret'e oda katılır. Üçü Gaziantep'e doğru giderken Burcunun belalı mafyası da peşlerine düşer. Yol sormak için bakınırken intihar etmek üzere olan Efkan ile karşılaşırlar Efkan'ı intihardan vazgeçirirler sonra gruba Efkan'da katılır.Yolda giderken Güven paraları olmadığı için banka soymuştur. Artık peşlerinde Polis, Zabıta ve Mafya vardır.Bunlardan kaçmaya çalışırken bir yandan da Gaziantep'e ulaşmaya çalışırlar.Yemek yemek için girdikleri restoranda yalnız değillerdi. Peşlerindekiler de oradaydı ve onlardan kurtulmak için kostüm giyip sahneye çıkarlar bence en güzel sahnelerden biri Kudretin dansıydı :) Zar zor Gaziantep'e ulaşırlar. Annesinin dediğini yapmaya çok yaklaşmıştır Kudret ama hesaba katmadığı bazı detaylar vardır. Peşindekiler ve annesinin bahsettiği kızın evlenmek üzere olduğu damadın ailesi. Bir şekilde hepsinin elinden kurtulurlar ve İstanbul'a doğru yola çıkarlar. Kudret hem kendisi için hemde annesinin dediğini yaptığı için mutludur.

Benim fikrim izlenmeye değer ama aşırı komik değil  yinede  iyi seyirler :)  


19 yorum:

  1. Ben filmi izledim. Dediğiniz gibi aşırı komik değil ama oldukça güzel ve eğlenceli bir film. Özellikle küfürsüz olması da ayrı bir güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet küfürsüz ve gayet seviyeli bir film bu açıdan ailece izlenebilecek filmler arasında :)

      Sil
  2. Küfürsüz bir filim olması ailece izleyeceğimiz filimler arasında sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tereddüt etmeden çocuklarla bile izlenebilir sevgiler :)

      Sil
  3. Eğlenceli ve küfürsuz olmasi güzel :) izleyebilirim bu filmi öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Aşırı komik gibi düşünmüştüm son yorumuna kadar. Oyuncular başarılı çünkü.
    Yine de izlenebilir gibi, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyuncular çok başarılı ama birkaç sahnede güldürdü beni yinede izleyin gerçekten performans olarak çok iyilerdi :)

      Sil
    2. Bu kadroyu kesin izlerim Dodi, teşekkürler :)
      Bu arada ben seni hala bulamıyorum izleyicilerimde :D

      Sil
    3. ama ben takipteyim niye böyle oluyor anlamıyorum hatta bakıyorum şuan hüzün sarısının hemen yanındayım :)

      Sil
    4. Şimdi Dodi, kem ve de küm... Ben ısrarla Dodi arıyorum malum kullanıcı ismin bu diye :)
      Şimdi şöyle ki ama ne ayıp insan bir söyler Dodi değilim ben Didem'im akıllı ol der :D Didem'sin değil mi :) O saklanan şirin hatun resmi senin mi :) Öyleyse hiç ses etmeden bu konuyu kapatalım :D Hatta birbirimize bile bahsetmeyelim :D

      Sil
    5. taa kendisi benim :) benimde sonradan aklıma geldi Didem olarak takip ediyorum diye :) ama olsun bu sayede hep aklında kalıcam :P

      Sil
    6. Hehehhe :P evet bu konuşma hiç olmamış gibi yapalım Didem ;P ve evet hiç unutmicem seni ahhaa :D

      Sil
    7. özel oldum ben artık :D

      Sil
  5. hımmmm taam izlemesem de olur. kolpaçino 3 izledin mii yaaa güzel miii komik miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoook onu izlemedim ama denk getirebilirsem en kısa zamanda onuda izleyebilirim belki :)

      Sil
  6. Seda Bakan için izlenir çok beğeniyorum oyunculuğunu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah komşum Kardeş Payı bitmeyecekti di mi :)

      Sil
    2. gözde'nin Blog Günlüğü inanılmaz tatlı bir kadın :) iyi seyirler canım :)

      dağınık anne evet kardeş payı gerçekten süperdi yıllarca izlenirdi :)

      Sil