22 Mart 2016 Salı

Çok Pişmiş


ahşı




Pariste bir restoranda çalışan Şef Adam Jones kötü alışkanlıklarından vazgeçemeyince sahip olduğu her şeyi kaybetme aşamasına gelir. İki Michelin yıldızlı şef bir noktadan sonra kendi mutfağını oluşturup hatalarını telafi etmeye karar verir. Bunun için ekibine üstün yetenekli şefleri ve güzel Heleneyi katmak zorundadır. Steven Knightin senaryosunu yazdığı John Wellsin ise yönetmenliğini üstlendiği filmin yıldızlarla dolu oyuncu kadrosunda Bradley Cooper, Sienna Miller, Jamie Dornan, Emma Thompson, Uma Thurman, Daniel Brühl ve Omar Sy gibi isimler yer alıyor.


İlk olarak bu filmi karnınız açken izlemeyin o kadar görsel yemek varken içiniz gitmiyor değil izlediklerinize  :) neyse gelelim konuya kötü alışkanlıkları yüzünden başarılı hayatını kaybeden Jones michelin üçüncü yıldızını almak için tekrar eski başarısını yakalamaya çalışır. Bunun için bu konuda ki en iyi aşçıları bir araya getirmeye çalışır. Kendi grubunu kurmuştur ve tek hayali o yıldızı almaktır. ilk başlarda yaşadığı aksilikler moralini bozsa da  bir şekilde amacına odaklandı ve yıldızı kazandı. Gerçekten isteyince olmayacak bir şeyin olmadığını hissettiriyor.

13 yorum:

  1. Hmmm, başarı hikayesi. Keyifli bir filme benziyor. O halde yazalım bunu da listeye. ;) Teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zorlukla elde ettiği 3 yıldızı anlatıyor arkadasına önceden yaptıgı yanlıs yüzünden yaşadığı zorlu anı anlatıyor :) iyi izlemeler sevgiler

      Sil
  2. izlemediim. bradley varsa izlenir izlicam tığams :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlenecekler listene mutlaka ekle deep :) senin yorumların benimkinden daha carpıcı oluyor :)

      Sil
    2. hah haaaaa haaaaa :)))))

      Sil
  3. Bradley bu filmde çok sinir bozucuydu ama yine de çok tatlı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama adam her şeyini kaybetmiş bir şeyleri telafi etmek için böyle davranıyor :P
      adamın ayrı bir havası var :)

      Sil
  4. ben bi az pişmiş biftek alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. siparişiniz en kısa sürede hazırlanacaktır sayın deep :)

      Sil
  5. Ben çok sevdim bu filmi. Hatta otelci olan eşimle biraz restaurant mukfaklarının dedikodusunu yaptık film sırasında :) Sonu kötü bitecek diye çok korkmuştum, neyse ki sonu da güzeldi.
    Bu arada yeni keşfettim ve takibe aldım hemen sizi. İlginizi çekerse benim de şirin bir bloğum var. Her zaman beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz tabi bende hemen geliyorum. :) izlerken o düzeni merak ettim gerçekten işleyişi filan bende arkadaşı söylerken olmadı diye düşündüm üzüldüm ama başarmış yıldızı almayı:) sevgiler :)

      Sil
  6. Bradley Cooper var ve Jennifer Lawrence yok ha :D şaşırdım bu habere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben hiç dikkat etmemiştim şimdi bana da garip geldi :)

      Sil