1 Şubat 2016 Pazartesi

Hayat Öpücüğü



Pazar günü canım sıkılınca aklıma bu filmi izlemek geldi.Zaten vizyondayken izlemek istemiştim ama bir türlü denk gelemedim filmle.
Filmin türü romantik komedi gerçekten keyifli vakit geçirmek için izlenebilecek film bazı sahnelerde inanılmaz güldüm. 

Konusu gelecek olursak ;
Takıntılı birini canlandıran Metin (Ali Sunal) ve Hayat (Hatice Şendil ) başroldeler.
Takıntıları yüzünden evini hastanenin hemen yanında tutan Metin hastalık hastası olarak bütün hastane personeli tarafından tanınmaktadır. Ve bütün doktorlar Metini görünce hemen kaçarlar :) 
Her sabah kalktığında nevresim takımını değiştirir ve özel sabunu ile elini yüzünü yıkayıp o sabunu çöpe atar.Takıntıları yüzünden kimseye dokunmayan Metin yediklerine içtiklerine çok dikkat etmektedir. Yine pimpirik yaptığı bir gün hastaneye giden Metin burada Hayatı görür ve ufak tatlı atışmalar yaşarlar.Metinin sadece takıntısı yüzünden bir tane arkadaşı vardır oda Çarli. Çarli ile aynı zamanda iş arkadaşıdır. Her hastalık konusunda bilgisi olan Metin aslında tekne tasarımcısıdır. Çarli  Metinin evine her geldiğinde kapının önünde bir poşetin üzerine bütün kıyafetlerini çıkartır ve sadece iç çamaşırı ile içeri girebilmektedir. Tabi içeri girdiğinde ayağına galoş giymek zorunda ve eline dezenfekte solüsyonu kullanmak zorundadır. Birde misafir için hazırladığı özel koltuklar var üzerinde kocaman poşet vardır o koltuk dışında bir yere oturamaz.Hayatın hastanede sevdiği bir köpek vardır ve adı narkozdur. Hayat hastanede  narkozu severken Metin onu uyarır mikrop kapacağını ve hastaneye de bulaştıracağını söyler bununla dalga geçen Hayat onu ciddiye almaz ve köpeği sevmeye devam eder ve Metinin akıl hastanesine yatması gerektiğini söyler. 



Bir gün köpek kaybolur ve Hayat Metinin evine gider ona narkozu sorar ve Metinin narkozu öldürdüğünü söyler o esnada Hayat rahatsızlanır ve hastaneye götürürler. Olanlarda suçu olmadığını ispat etmeye çalışan Metin narkozu bulur ve Hayata götürür.Hayattan özür dilemesini ister ama Hayat dilemez bunun üzerine Metin Hayattan  hastanenin haftalık hekim nöbet çizelgesini ister :)Mimli olduğu için hastane Metine o listeyi vermemektedir. Hayat listeyi verir Metine kendini affettirmek için. Metin kazandığı paraları lösemili çocuklar için hastane yaptırmaya harcamaktadır.  Hayat doğum gününde  Metine saat 9 da pencerede olmasını söyler ve Metin bunu kabul eder. Metinle birlikte gece kulübüne giderler taksinin koluna filan dokunmayan Metin kapıyı Hayata kapattırır. Hayat sayesinde ilk kez gece kulübüne giden Metin lavaboya girdiğinde içerde kalır çünkü mikrop olduğunu düşündüğü için kapıya dokunamamaktadır. İçeri birinin girmesi ile dışarı çıkar. O esnada telefonunu masada bırakan Metinin telefonunu Hayat açar önemli bir iş yemeği olduğunu öğrenir ve Metini toplantının olduğu yere götürür. Gecenin sonunda kahve içmek için Metinin evine gider ikili.Metin içer de çay yaparken Hayatta onun evini inceler tabi Hayat içeri girerken  üzerini çıkarmadan girer. Fotolara bakarken aldığı plaketleri görür yazdığı makaleleri görür ve şaşırır.Metinle yakışır orada anne babasını sorar ve Metinde anne babasını tekne kazasında kaybettiğini ve bu yüzden  daha sağlam bir tekne yapıp ilerde onunla dünya turu yapmak istediğini söyler.Metin ve Hayat burada öpüşürler ve Metin takıntısı olduğu için yüzünü buruşturur. Sonrasında iğrenmedim tükürükte antiseptik vardır der ve tekrar öpüşürler.
Metin bir ara içeri gider ve o esnada Hayat onu bırakıp hastane odasına gider. Ertesi gün Metin bütün evindeki takıntılarından kurtulur. Sabunları dezenfekte aletlerini atar.Hayatın yanına giden Metin onun taburcu olduğunu öğrenir.
Metin üzülür ve gizlice hastanenin bilgisayarından Hayatın ev adresini alır ve hastalığını öğrenir.
Hayatın evine gider ve ona değiştiğini ispat etmek için yere oturur beyaz arabaya dokunur. Hayatın evine çıkar ve orada masada yarım bardak su vardır onu içmek ister Hayat ve annesi buna izin vermez çünkü bardağın içinde çiçek coşturan vardır. apar topar Metini hastaneye götürürler. Metin Hayatla birlikte  ıslak hamburger yer insanlara dokunur artık eski Metin değildir.Hayatla marinada otururken neden bütün tekneler beyaz ben olsam kırmızı yapardım der. Metin bunun mümkün olmayacağını açıklar. Sonrada Hayata evlenme teklifi eder. Ama hasta olduğu için Hayat bunu kabul edemeyeceğini söyler ama Metin her şeyi bildiğini annesi ile doktorun konuştuğu zaman annesinin yüzündeki üzüntüyü ve endişeyi gördüğünü konuştuğu doktorun branşını bildiğini o gece doğum gününde taksiye binmeden önce hastaneye baktığında annesinin camda olduğunu ve taksiye bin dediğini söyler.Ama Hayat bunu kabul etmez çünkü annesinin çayına o gece uyku ilacı attığını söyler. Metin de hayır annen bilerek o çayı içmedi senin eğlenmen için numara yaptı der. Teklifi kabul eder ve evlenirler. Çok eğlenceli zamanlar geçirirler ama Hayat lunaparkta vefat eder. 
Metin hayalini tek başına gerçekleştirir. Hayatın istediği gibi teknesini kırmızıya boyar ve dünya turuna narkozla çıkar.

Dip not : Berbat anlatmış olabilirim ama kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim. :) 




13 yorum:

  1. Hayır gayet güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum blogunuzu takibe aldım benimkine de beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Hoşgeldiniz bende geliyorum sevgiler :)

      Sil
  2. ben ali sunalı neden sevemiyorummm! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok sevimli biri filmde de öyle hatta filmi izlerken bu karakterde biri benim hayatımda olsa napardım dıye dusundum :D

      Sil
  3. Bence berbat anlatmamışsın gayet güzel anlatmışsın ;) bende bunun tanıtımını görmüştüm ilk çıktığında televizyonda Hatice Şendil'in röportajını izlemiştim. Zaman bulup gidememiştim vakit buldam evde yayılcam koltuğa izlicem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) evet ya artık sinemada film izlemek keyif vermiyor bana biraz sabredip evde yayılarak izlemek en güzeli çok eğlenerek izleyeceğinden eminim :)

      Sil
  4. Ali Sunal'ın babasının isminin altında eziliyor maalesef ama filmi merak ettim, hemen bakacağım. Bu arada anlatımınız gayet güzel niye öyle düşünüyorsunuz :)
    İyi Günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanki anlatırken bayıyormuşum gibi hissettim :) bunu çoğu kişiden duydum ama ünlü çocuğu olmanın kötü yanı sanırım kendi olarak var olamıyor. :)

      Sil
  5. Bence süper anlatmışsın izlemiş gibi oldum. Ama merakta ettim en boş vakitte izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)çok güzel bir film mutlaka izleyin sevgiler :)

      Sil
  6. Hayatın hastalığı nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün film boyunca bir onu söylemediler netten de baktım ama bulamadım bilen varsa bana da söylesin lütfen 🙏 🙈

      Sil
  7. Berbat bir film ...Beni tek çeken yetenek sizsiniz Türkiye birincisi köpek maçında olmasi

    YanıtlaSil