26 Şubat 2016 Cuma

Ters Yüz







Filmin konusu :
Küçük Riley için hayat babasının San Francisco'da yeni bir işe başlamasıyla baştan aşağı değişir. Orta-Batı'daki yaşamını geride bırakan Riley'i şimdi yeni bir ev,okul ve arkadaşlar beklemektedir. Peki içindeki duygular onlar ne söyler ? Neşe , Korku, Öfke, Nefret ve Üzüntü. Riley'in zihninin içinde yaşayan ona günlük hayatında tavsiyeler veren duyguları bu yeni hayata alışırken ufak bir kaosa neden olacaktır. Neşe Riley'in en önemli duygusudur ve onu hep pozitif tutmaya çalışır ama diğer duygular bu yeni hayatına uyum sağlama konusunda biraz şaşkındır.




Film eğlenceli bir animasyon duygularımızın bizi nasıl yönlendirdiğini görüyoruz.
Üzüntü,Nefret,Neşe,Korku,Öfke  hayatımızdaki önemini gösteriyor. Yaşadığımız anıları nasıl bilinç altına aldığımızı onları nasıl tekrar hatırladığımızı gösteriyor. 


Eğlenceli bir film canınız sıkıldığında hoş vakit geçirmek için izleyebilirsiniz. 




16 yorum:

  1. Cocuklar seyretti de ben daha seyredemedım cok güzel bir konusu bar bence. Bir bunu bir denklik prensi merak ediyorum ;) iyi seyirler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet konu olarak gerçekten eğlenceli hem sıkmıyor da bir ara ben üzüntüye kızdım :D ama o kadar tatlı ki neşe ile kaybolduklarında verdiği tepkiler çok sevimliydi :)

      Sil
  2. İzleyen arkadaşlar çok güzel olduğunu söylüyor ben de mereak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. animasyonu seviyorum ben film başlar başlamaz zaten aa beynimizde duygularımız böylemiymiş diye düşünmeye başladım ben :D

      Sil
  3. izleyim taam bak "up" da güzelmiş onu da izliycam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet up ta çok harika izlerken uçan balonlu evi görünce insan hayal kurmaktan kendini alamıyor :)

      Sil
  4. Animassss yooooo nnnn :)) Gerçekten çok seviyorum blogumda da yazıyorum elimden geldiğince en son Rapunzeli izledim geçtiğimiz hafta ve çok eğlendim :) Buna da bakıcam ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum animasyonu bir ara sürekli sinemadaki animasyonlara giderdim :) aa rapunzeli bende izlenecekler listeme ekleyim o zman :)

      Sil
  5. İzleyeceklerim listesine aldım hemen, baya zaman olmuş animasyon izlemeyeli..
    Takipteyim, bende beklerim. Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) çok güzel zaman geçireceksin izlediğinde :) bende geliyrum bloguna sevgiler :)

      Sil
  6. Sonunda geldim iadeyi ziyarete! (:
    Hem de çok eğlenceli bir filme denk gelmişim oh ne güzel! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin :) fazlasıyla eğlenceli bir film :)

      Sil
  7. Ben bayılmıştıııııım. 2.sini sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Disney ve animasyonları gerçekten çok güzel oluyor bu filme de bakacağım.
    Teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok eğlenceli ve beynimizin işleyişini animasyon olarak izlemek farklıydı :) sevgiler :)

      Sil