17 Ekim 2019 Perşembe

Ses Veriyorum 2



   Hep aklımda fakat bir türlü fırsat bulamıyorum blog yazmaya şaka gibi. Ben bu dünyaya çalışmaya geldim sanırım diye düşünürken böyle olmaz dedim ve kendime vakit ayırmaya karar verdim.
   
     Yogaya başladım. Daha doğrusu bir kere deneme amacı ile gittim. Başlangıç seviyesi olmasına rağmen herkesin vucudu nasıl esnekti bende fena değildim tabi ama onların yanında hiçim 🙈

  Farklı bir deneyim yoga ama benlik mi onu bilemedim. 🤔 Bir ara pilates yapıyordum tekrar pilatese başlayabilirim.

  Onun dışında hep koşturmaca halindeyim. Ay sonu kardeşimin düğünü var. Hem Ankara da hem istanbulda aşırı yorucu olacak Ankara dan gece dönücez falan bakalım neler olacak.

  Bu aralar dikkatli besleniyorum çünkü masa başı çalıştığım için vucudum artık baya tembelleşti.  Önlem almam lazım bu nedenle ilk diyetle başladım aslında kilom yok ama hareketsiz olduğum için yağlarım arttı.

   Saçlarımı boyatıp kestirmek istiyorum. Büyük ihtimalle ay sonu yaparım. Değişim zamanı geldi yani ☺️

   Şimdilik bu kadar yazacak çok şey var ama şuan fırsatım yok.

  Sevgiler ☺️

 
 

5 yorum:

  1. aslında burada etkileşim çok önemli umarım olur spor yapmayı ben de isterdim ama şuan değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskisi gibi aktif değilim maalesef burada ama spor gerçekten önemli biraz yürüyüş bile nasıl iyi geliyor ☺️

      Sil
  2. hoşgeldin canım benim :) Şimdiden kolaylıklar dilerim ..kardeşinin de hayırlı uğurlu olsun inşallah Sevgiler canım benim dikkat kendine :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Paylaşım İçin Çok Teşekkürler.

    http://www.farmasigirisi.net Farmasi Ücretsiz Üyelik, Farmasi Üyelik, Farmasi Üye Ol

    YanıtlaSil