4 Kasım 2018 Pazar

Burun Ameliyatı ve Sonrası



  31 Ekimde burun ameliyatı oldum. Burnumda kemik eğriliği vardı. Estetik olmadığı için ağrım sızım olmadı. Arada hafif ağrılarım oldu ama oda normal. Yani milletin abarttığı kadar ağrım sancım olmadı. Herkes yok şöyle ağrın oluyor, böyle şikayetlerin olacak diye ama bende hiçbiri olmadı hatta dedim beni mi yanlış ameliyat ettiler. 🙈

  Ameliyat sonrası narkoz etkisi ile saçmalarım diye korkmuştum ama Allahtan öyle olmadı. :) Narkoz etkisi bir garip her şeyi hatırlıyorum. Gelenleri, gidenleri,konuşulanları falan

   Ameliyat sonrası annem de kaldım. Ah annem ne güzel baktı bana sağ olsun yarın burnumda ki tamponlar alınacak o zaman daha rahat olur nefes almam sonra ki süreçleri de başka yazımda yazarım.

     Şimdilik hoşçakalın 😊
 



7 yorum:

  1. Aslında burun ameliyatları çok kolay ameliyatlar değildir ama senin ameliyat sıkıntısız geçmiş ne güzel :) Geçmiş olsun sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim kolay gecti şükür biraz halsizlik var oda gecer bikaç güne teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. geçmiş olsuuuun. iyi barik kolay geçmiş hadiii. annene de şımarmışsın oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol deep sorma annem sağolsun nazımı çekti 😊

      Sil
  3. Teşekkür ederim 😊 hoşgeldiniz 😊

    YanıtlaSil
  4. Benim de burun ameliyatı olmam gerekiyor. Ancak anlatılanlardan çok korkuyordum, içime su serpildi. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aşırı nazlı olmama rağmen çok az ağrım oldum sadece çok az tamponlar çıkarken canım acıdı onun dışında herşey rahat geçti teşekkür ederim 😊

      Sil