14 Ekim 2018 Pazar

Otobüsten Bildiriyorum :)


  En son 14 Eylül de yazmışım bir ay olacak neredeyse yazmayalı. İşe başladım ama günde 3 saatim yolda geçiyor. Yol beni fazla yoruyor ama işi zor bulduğum için pek şikayet edemiyorum :)

  Yeni iş güzel gidiyor yoğun ama gerçi klasik Muhasebe bürosu burada ek olarak bordrolanma öğreniyorum.Sgk biliyordum ama bu ayrı bir dal resmen ama bunu da öğreniyorum alt yapım var sonuçta.

   Çalışma saatlerinden dolayı genelde eve pert geliyorum.Pek bir şey yapasım gelmiyor. Aileme ve Umutun ailesine iş çıkışı gidiyoruz ki hafta sonu bize kalsın diye yemek yiyip dönüyoruz eve zaten 9 olunca uykum geliyor. Sabah 7 gibi evden çıkıyorum 8:30 mesai başlıyor.

Aöf kaydımı tekrar açtırdım. Bu sene azimliyim inşallah dersleri veririm. Bazı işleri Üniversite mezunu olmadığım için kaçırdım ama bence saçma bir düşünce geçen gazetede gördüm Iphone,Google ve bu tarz büyük firmalar Üniversitesi mezunu olma zorunluluğunu kaldırmış bence olması gereken bu her işe mezun gerekmiyor. Neticede Doktor,Mühendis,Mimar değiliz.Üniversite zorunluluğu çok anlamsız.  Yanlış anlaşılmasın Üniversitesi okunmasın demiyorum iş ilanlarında Zorunlu olmasın diyorum.

  Bu yazıyı bile otobüste yazıyorum. Bundan sonra artık yolda bol bol yazarım diye düşünüyorum.

     Sonraki yazımda görüşmek üzere 😊

12 yorum:

  1. yeni işin ve çalışma hayatın hayırlı uğurlu olsun canım :D

    YanıtlaSil
  2. Umarım yeni işin bundan sonrası için güzel kapılar açar sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah güzel kapılar hepimize acık olsun inşallah 😊

      Sil
  3. Kolaylıklar diliyorum, yeni işin güzelliklerle gelsin.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Bol şanslar dilerim. İş arama ve bulabilme stresi çok yıpratıcı.

    YanıtlaSil
  5. Çalışma hayatında her şey gönlünce ilerlesin.

    YanıtlaSil
  6. üç saat yol yani istanbul gibi olmuşşşş :)

    YanıtlaSil
  7. Çok fazla İstanbul gibi oldu hemde 🙃

    YanıtlaSil