30 Nisan 2018 Pazartesi

Geçen Günler



   Çoğu arkadaşım kendi evin farklı olur daha özel hissedersin babanın evine gidince huzursuz olursun kendi evini özlersin diyorlardı. Ama durum bende böyle olmadı. Kendi evim güzel sıcak bir yuvam var ama milletin abarttığı kadar hiçbir şey yok.

   Evliliğe alışma sürecindeyim hala iki buçuk ay falan oldu evleneli hala bazen evliymiş gibi gelmiyor sanki akşam beni eve bırakacak gibi geliyor bazende kırk yıllık evli gibi hissediyorum kendimi. Değişik bir durum yani.

Peki gelelim hayatımda neler değişti kısmına ;

Pek bir şey değişmedi. Evlenmeden önce yaptığım işleri yine yapıyorum.:) Normalde mutfakta olmayı seviyorum ama ne yapacağımı bildiğim anda seviyorum. Düşünme kısmı beni geriyor. Yemekleri ya ortaklaşa yapıyoruz Umutla ya da anneler sağolsun imdada yetişiyor. Genel olarak halılardan dolayı iki günde bir temizlik yapıyorum. Malum yeni halı demek pamukçuk demek benim halılarım her tarafı batırıyor. Sildim, yıkamaya verdim ama çözüm olmadı bende düzenli olarak süpürüyorum.

 

Evlenince şöyle yaparız böyle yaparız dediğim şeyleri benim hastalıktan bir türlü kendimi toparlayamamdan eksik kalıyor birde bir anda o kadar çok dolu dolu yaşamıyoruz. zamanla sindire sindire yeri geliyor tavla oynuyoruz yeri geliyor yemek yapıyoruz. Yardım ederken dağıttığı mutfağı hesaba katmazsak gayet güzel gidiyor. Bak bak adam yardım ediyor da şikayet ediyor demeyin :)


Aslında yazacağım o kadar çok şey var ki ama ya fırsat bulamıyorum yada internet çekmiyor.

Mesela bugün evdeyim ve yazlık kışlık ayrımı yapıcam. Ütü yapmam lazım ee birde yemek yaptım mı oh mis rahatım.

Bugün kabak detoksuna başlıcam bakalım nasıl olacak inşallah yağdan gider kilolar normal kilomun üzerine çıktım bu aralar iş yerinde güzel yemek olmuyor abur cubur yiyorum oda sağlıksız ve kilo yapıyor neyse ki duruma el attım bakalım sonuç nasıl olacak. 😊

10 yorum:

  1. Mutluluklar yeni hayatınızda

    YanıtlaSil
  2. ha haaaaa alışmışsın yaaaa pek sevimli geldi banaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alıştım deep 🙃 güzel gidiyor şükür 🙏

      Sil
  3. Ne güzel uyum sağladın evliliğe :) Valla tebrik ederim Didem :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. eskisi kadar cok yemıyorum artık :) ama kabak detoksu bir işe yaramadı bende :)

      Sil
  5. nası gidiyooooo annat beeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel gidiyor zaten yakında tekrar bloga dönüş yapıp bol bol yazıcam :)

      Sil