9 Şubat 2017 Perşembe

Magnet Koleksiyonu




En sevdiğim hobim magnet Koleksiyonum. Birde shot bardağı koleksiyonum var başka bir yazımda ondan da bahsederim. Şimdi ki koleksiyon tanıtımıma gelecek olursak. Her gittiğim şehirden mutlaka alırım gezmeye giden arkadaşlarımdan rica ederim bana hediye olarak hep oraya ait magnetler getirirler. 



Türkiye ye ait magnetler bir kaç tanesi dışında hepsini ben aldım. 



Yurt dışı olanlar maalesef ya kardeşim getirdi yada arkadaşlarım hatta patronlarım ama bende gidicem inşallah 😊 kendi aldığım magnette olmuş olacak bu sayede. Bir kaç tanede buzdolabının üzerinde var onlar daha özel olduğu için çekmedim fotoğraflarını (üşendiğimden değil yani)😛


Buda son parçam millet çeyiz gösterir ben magnet gösteriyorum 😂

Sizin var mı böyle koleksiyonlarınız. Hadi sizde yazın merakla bekliyorum belki ilginç Koleksiyonlar çıkar ortaya 😊

30 yorum:

  1. ya ne güzeller , henüz magnet koleksiyonum yok ama Türkiye'de gezdiğim şehirlerden magnet toplama hayalim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah en kısa sürede gerçek olur hayalin canım 😊

      Sil
  2. aa ne çoklar :D benimde epeyce var ama hepsi buzdolabının üzerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben odama özel metal pano yaptırdım oraya yapıştırdım hepsini 😊

      Sil
  3. hepsi birbirinden şahane :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de hep magnet alırım. Ama çoğu ya kırıldı ya mıknatısları koptu. Senin gibi özenli bakamadım ben maalesef.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir koleksiyonmuş ama insanın canı çekiyor ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi gerçekten başka bir his veriyor alırken hissettiklerimi hatırlatıyor her baktığımda 😊

      Sil
  6. bende bayılıyorum magnetlere,
    sahip olduklarımı instagramda paylaşmıştım göz atmak istersen sayfamdaki lingten ulaşabilirsin,,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu magnet olurda bakmaz mıyım hiç bakıyorum hemen 😊

      Sil
  7. Koleksiyon olmaz mı?
    Hatta biri ile ilgili bloğum bile var. Ayrıca oğlumun shotglass koleksiyonu çok kapsamlı.
    Galiba yüksük koleksiyonu bloğumda fotoğrafları olacak.

    Sizin magnetleriniz de çok güzel. Umarım her birinin sit olduğu ülkelere gidersiniz gelecekte.

    http://tulinsthimbles.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım olur giderim 😊 bende hemen geliyorum 😊

      Sil
  8. bende magnet toplamayı severim ama seninkilere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. Yaaa benim neden yokkkkkk.Çünkü hepsini sen toplamisin 😃 ay hepsi ne kadr güzeller.Eskiden pul şimdi magnet koleksiyonları oluşturuluyo galiba 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bulabildiğim en güzel olanları toplamaya çalıştım artık daha ilginç Koleksiyonlar yapıyorlar 😊

      Sil
  10. hadi işallah çook yurtdışı magnetin oluuur :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzelle ya.. ben de yapıyorum da seninkine yetişmek için ohoooo :D daha çok yurtdışı magnetlerini görürüz inşallah..

    LuNa'dan sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim 😊 İnşallah görürüz sevgiler 😊

      Sil
  12. Magnet koleksiyonu zevklidir en azından anılarınızı hatırlatır.

    YanıtlaSil
  13. bende buzdolabımda değil de ayrı bir magnet duvarım var bunlar için. Bu arada sizi takibe aldım sizi de bloğuma beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz 😊 benimde var ayrı bir panom bende hemen geliyorum sevgiler 😊

      Sil
  14. Magnetlerin her biri tek başına çok güzel bir bütün bakıncada magnet koleksiyonu fikride ayrı güzel :)
    Hepsine bayıldım küçük bir dünya oluşmuş sanki onlardan zamanla artsın sayılararı inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir uğraş :) ay inş daha da güzel anılarla magnetim olur 😊

      Sil
  15. Magnet koleksiyonu.... En bi sevdiğim ^^

    YanıtlaSil