17 Ekim 2015 Cumartesi

Yeni Kitaplarım





                                                     Fotoğraflarını çekerken süslemeyi ihmal etmedim minyonlarım kalp ben :p

 Uzun zamandır aklımda olup da almaya fırsatım olmayan bütün kitapları gecen hafta kendimi ödüllendirmek amacı ile edindim.Mutluyum çünkü mis gibi sayfa kokularıyla kitaplığıma bir sürü yeni kitap geldi.Çoğu zaman iş yoğunluğu yüzünden okuyamadığım.Hep bir bahane ertelediğim kitap okuma alışkanlığıma tekrardan dönmüş bulunuyorum.Umarım bunların özetlerini en kısa sürede buradan paylaşırım.

40 yorum:

  1. David Burns' un kitabı çok iyi. Bende ihtiyaç duydukça ara ara hala okurum. Bu arada İçimizdeki Şeytan yorumunu bekliyorum. Kuyucaklı Yusuftan sonra Sabahattin Ali okumadım özledim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en son Kuyucaklı yusuf u okumuştum.En kısa sürede özetlerini yazarım umarım :)

      Sil
  2. malesef hiçbirine denk gelipte alıp okuyamadım , en kısa zamanda yorumlarını bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azimliyim hepsini okuyup bitirmeyi planlıyorum :) inş en kısa sürede yazarım özetlerini

      Sil
  3. Merakla beklemedeyim :) ♥♥

    YanıtlaSil
  4. Küçük Prens harika bir kitaptır.
    Sabahattin Ali de muhteşem bir yazar.
    İçimizdeki Şeytan benim de okuma listemde.
    Yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuma önceliğini Sabahattin Ali'ye verdim yeni başlamama rağmen inanılmaz bir kitap en kısa sürede paylaşacağım =)

      Sil
  5. Kürk mantolu madonnayı çok beğenmiştim bu yüzden Sabahattin Ali'nin İçimizdeki şeytan kitabını merak ediyorum.

    Mutlu okumalar... Blogumdaki kitap - kırtasiye çekilişime de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kürk mantolu madonna gerçekten çok güzel bir kitapta bi solukta okumuştum. İçimizdeki şeytanıda yarıladım sayılır. :)
      Genelde bana çekilişlerde bişey çıkmaz ama ısrarla katılıcam çekilişlere :)

      Sil
  6. her kitap kolisinde aynı heyecan ya!:) kitaplar pek güzel keyifli okumalar olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o heyecan farklı bir duygu =) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Küçük prens okudukça okunası kitap, filmini de izleyin derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sabırsızlıkla sıranın küçük prense gelmesini bekliyorum. filminide izleyeceklerim arasına ekledim :)

      Sil
  8. Yeni kitaplara bayılırım! :D Çok güzel görünüyorlar ve kaliteli romanlar... İyi okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her kitap yeni bir macera gibi aslında özellikle okurken o kitaba ait olma hissini ben çok seviyorum . teşekkürler :)

      Sil
  9. merhaba bloğunu yeni keşfettim takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz:) bende geliyorum takibe sevgiler:)

      Sil
  10. seni yeni keşfettim ve takibe aldım canım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. slm cnm bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Merhabaa, sizi bi arkadaşımın bloğundan keşfettim ^-^ Bloğunuz çok hoşuma gitti ve gfc ile takip ettimm.. Sizi,bloğuma ve blog keşif etkinliğime beklerimm ^-^
    sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  13. merhabalar :) iyi hissetmek kitabını okudunuz mu :) Ben bu kitaplarınızdan hiç birini okuma fırsatı bulamadım ama iyi hissetmek ilgimi çekti en kısa sürede okunulabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Malesef iş yoğunluğundan biraz ağır gidiyor okuma süresi ama inş onunda en kısa zamanda özetini yayınlamayı planlıyorum

      Sil
  14. Merhaba iadeyi ziyaret yapalım dedim :) çok keyifli bir blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin :) teşekkürler her daim beklerim:)

      Sil
  15. Harika kitaplar almışsın^^ Değirmeni okumamıştım yorumunu sabırsızlıkla bekliyorumm :) Küçük prensse hayatımın kitabıı filmini de öneririm yeni çıkan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) filmini izlenecekler listeme ekledim en kısa zamanda izlemeyi planlıyorum :)

      Sil
  16. Küçük prens ne zamandır aklımda ama ne zaman kitapçıya girsem unutuyorum. İyi hissetmek nasıl? İşe yarıyor mu? Okuduysan bilgilendirirsen çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz okumadım ama okuyan arkadaşlarımın yorumları güzeldi. en kısa sürede okuduklarımı özetlicem :)

      Sil
  17. Seçimleri bi' harika! ^-^ Küçük prensi bende almak istiyordum bi denk gelmedii.. Yorumlarını dört gözle bekliyorum ^-^ Güle güle okumalar :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet küçük prens filmi de güzelmiş vakit bulur bulmaz okuyup detaylarını anlatıcam :)

      Sil
  18. Merhabalar bloğunuzu ben de takibe aldım.Zülfü Livanellinin Serenad ve Engereğin gözü kitaplarını okumuştum.Serenad bir efsane okumayanlar varsa tavsiye ederim.Okurken çok duygulanmıştım.Küçük prens efsane zaten.İçimizdeki Şeytan'ı aldım bende henüz okumadım.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) ben zülfü livaleninin kardeşimin hikayesini okumuştum ve çok etkilenmiştim sasırtıcı bır sondu benım ıcın :)

      Sil
  19. iyi hissetmek kitabını duymuştum ve merak ediyorum aslında))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende internetten alırken baya güzel yorumlar okumuştum. en kısa sürede benimde kitap hakkında fikrim olacak :)

      Sil