10 Ağustos 2015 Pazartesi

Kınalıada


Temmuz sonu resmi iznimin başlangıcıydı saatler ilerledikçe tatil moduna daha çok geçiyordum. Mutlu olmaya başlıyordum. :) Ayvalık - cunda adasına gitmeden önce pazar gününü de gezerek geçirmeyi planladım ve  napsam napsam diye düşünürken adalara gitmeye karar verdik. İlk olarak denize gireriz diye planlamıştık fakat deniz dalgalı olunca ben pek yanaşmadım denize girmeye. Gezmeye karar verdik.


















Ara sokaklarda gezerken bu güzel fotoları çektik.Gerçi bu fotoğrafları çekebilmek için şekilden şekile girdik ama değdi.



Denize karşı kahve içmeden keyif yapmadan olmazdı.


Ama maalesef keyif çok sürmedi çünkü güneş çarptı beni ve bir de migrenim tutunca apar topar adadan ayrılıp hastaneye gitmek zorunda kaldık. Beklenmeyen hastalık yüzünden planladığımız gibi gitmedi ada keyfimiz ama sağlık olsun. 

2 yorum:

  1. Merhabalar, blog keşif etkinliğinden buldum blogunuzu. :)
    Bende bloguma beklerim ..
    http://helloiran1.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz :) bende geliyorum sevgiler :)

      Sil