22 Eylül 2020 Salı

Ses Veriyorum 4

   Evde olmak meğer zorunlu olunca hiç keyifli olmuyormuş. 

  Ne tv izlemek ne de başka bir şeyle uğraşmak yetmiyor sıkıyor insani çalışmaya alışmışım ya evde olmak ilk günler güzeldi fakat şimdi zaman geçiremiyorum. 

  Herkes son zamanların keyfini çıkar sonra çok ararsın diyor ama bu sekilde de olmuyor. 

 Film izliyorum,kitap okuyorum, yenidogan bebeklerle ilgili gerekli videoları izliyorum yok zaman geçmiyor. 

 Blogun yeni şekli değişik olmuş bakalim kolay olacak mi alışmam.  Peki bunu kategoriye nasil ekliyoruz. Zar zor yazdim ama birde ayırma isi var 😅

  Ek uğraş bulmam lazım var mi önerisi olan ?

 Sizde neler var neler yok 😊 

 

1 yorum:

  1. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil