3 Nisan 2021 Cumartesi

Ses Veriyorum 5

  Uzuuun zaman oldu yazmayalı. Artık günlerim gerçekten çok yoğun bir o kadar da mükemmel geçiyor. 

 Artik bebeğim Nil İpek hayatımızda bu süreçte neler yaptım özet geçeyim.

  İsten ayrıldım. Artık evdeyim. Bebeğimi büyütüyorum. 

 Kasım sonu spinal anestezi ile doğumum gerçekleşti. Tabi kolay olmadı bu süreç tam doğum için gün alındı. Doğuma bir gün kala doktorumun covid olduğunu ve hastanede tedaviye alındığını öğrendim. Aldı mı beni bir stres 38+4 olmuşum bütün planlarımız bozuldu dr durumu ciddi ne zaman çıkacağı belli değil hastaneden. Doğum ne zaman olacak nasıl olacak diye düşünürken doktorum başka bir arkadaşını tavsiye edince mecbur doğuma o doktor ile girdik bir hafta sonra. 

 Doğum kolay mı diye sorarsanız bence doktorun elinin çok önemi var gerçekten mesela ablam ve arkadaşım sezeryan oldular onlar 2 hafta kendine gelemedi ama benim öyle bir sorunum olmadı. Tabi ben neredeyse bütün hamilelik boyunca kustuğum için beni en çok o zorladı. Çünkü kusma geldikçe dikislerim çok acıdı. 

 Covid yüzünden dışarı çıkamıyoruz. Hep evdeyiz. Hava güzel olunca balkona çıkartıyorum Nili temiz hava alsın diye.

 Şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın 🙂

   

14 yorum:

  1. Hayırlı ve de uğurlu olsun. Nil İpek sağlıkla ve sevgiyle büyüsün ♥

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz :) Hayırla büyüsün inşallah. Sağlıkla,sevgiyle en çok da sevdikleriyle.🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum çok teşekkür ederim inşallah 🙂

      Sil
  3. maşallah maşallah öp benim için de nil ipeki :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günü kutlu olsun Nil İpek'in :) Sağlıklı ve mutlu bir ömür yaşamasını dilerim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  5. blogunu son yazıma koydum şekerlik :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı ve de uğurlu olsun. Nil İpek sağlıkla ve sevgiyle büyüsün ♥

    YanıtlaSil
  7. Mutlulukla büyüsün :)

    YanıtlaSil