27 Ağustos 2018 Pazartesi

Tatilden Kalanlar 😊



    Tatilde bitti. Dolu dolu 13 gün geçti. Çarşamba akşamı yola çıktık. Ayvalık'a gittik perşembe sabahı cunda da en sevdiğimiz koya gittik Umutla orada zaman geçirdik bütün gün Umut denizden hiç çıkmadı bir ara balık yakalıcam dedi oltayı attı balıklar yemi yiyor ama oltaya gelmiyordu balıklar doydu bu sayede 🙃

  Ertesi gün İzmir'e gittik Çeşme, Alaçatı, Seferihisar dolaştık denize girdik aşırı kalabalıktı. Seferihisar da TRT de oynayan Ege Hamsisi dizisi çekimine denk geldik. Asuman Dabak insanlarla fotoğraf çekildi herkese sarıldı falan uzaktan izledim çok cana yakındı. Ben çekimi görünce hemen uzaklaştım oradan :)

  Ablamın nişanı olduğu için çok fazla kalamadık gerçi 6 gün kaldık ama planımız bayram boyunca kalmaktı. Kısmet olmadı.

 Cumartesi günü nişanımız vardı. Ablam nişanlandı.


Evi böyle süsledik. Masaya pasta,çikolata,çiçek falanda eklendi. Güzel oldu. Allah mesut etsin inşallah 😊 

Bugün de evde temizlik var. Ütü yemek derken akşam olur. Sonra ki yazımda görüşürüz 😘

14 yorum:

  1. Allah tamamına erdirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı uğurlu olsun inşallah canım benim mutluluklar dilerim ablana 😊sende hoşgeldin canım benim 😊❤ sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canım 😘 sevgiler 😘

      Sil
  3. Ablan için mutluluklar diliyorum :) Umarım kalbi her zaman gülümser :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  4. Sevdiniz mi İzmirimizin güzel ilçelerini. Allah tamamına erdirsin.

    YanıtlaSil
  5. maşallah ne güzel tatilmiiş. ablana da mutluluklaaar :) bak o d ve a da film afişi gibi olmuş, ikisi de ünlüdür biri solda aşağıda yazılır diğerini de kırmamak için sağda ama üstte hihihi :) cundadaki koyun ismi neeee :) ege tatili olmuş eh en güzeliiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatil süper😊 o D ve a için ne cok uğraştık 🙃cunda koyu 😘

      Sil