7 Eylül 2019 Cumartesi

Ses Veriyorum 😊



   Resmen aylardır bloga giremiyorum. Bu kadar firsat bulamıyorum.

  Gecen gün yıllık iznimi kullandim cundaya gittik. Nasil iyi geldi. Dinlendim ne güzel. Tatile gitmek güzel ama sonrasında oluşan çamaşır ütü pek güzel olmuyor.🙈

  İş yerim 3 ayda iki kere taşındı. Okullar açılmadığı için yol boş rahat gidip geliyorum ama okul açılınca durum nasil olur bilmiyorum. Birde iş yerinde sürekli personel değişiyor. Tam birine alışıp iş öğretiyoruz hoppp gidiyor 🙄

 Ablam hamile oğlu olacak. Teyze oluyorum 😊 cinsiyet partisi yaptik sahilde ama biraz talihsiz oldu. Balon kendiliğinden patladı. Tam bir felaketti. 😑

 Kaktüslerim yavrulamıştı. Onların toprağını değiştirdim daha güzel oldular umarım yerini sever kaktüsler 😊

 Suan ütü yapiyorum. Diğer yandan ocakta yemek var. Dağ gibi ütü olmuş hiç bitmiyor.

  Umut işte o gelince dışarı çıkıcaz. Bazi Cumartesileri çalışmıyorum nasil güzel oluyor iki günüm oluyor diger türlü tek pazar yetmiyor.

  Şimdilik yazacaklarım bunların her konudan bahsettim yine 🙈

4 yorum:

  1. hoşgeldin canım benim 😊🌸 ablanda hayırlısıyla kucağına alsın inşallah evladını 😊🌸 ütüyü hiç sevmem 😁kolay gelsin canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum canım 😊 tesekkur ederim amin inşallah 🙏ah utu bende tv izlerken yapiyorm bu sayede daha cabul bitiyor sanki😂

      Sil
  2. Biraz yoğun geçmiş günler, bir solukta okudum :)) Dünyaya gelecek sağlıkla gelsin.

    YanıtlaSil