22 Ekim 2018 Pazartesi

Otobüsten Bildiriyorum 2




  Dün Umut en sevdiğim çiceği göndermiş bana nasıl mutlu oldum anlatamam ❤

   Otobüsten yazmaya devam ediyorum. Yanımda oturan genç kadın erkek arkadaşı ile görüntülü konuşup kavga ediyor. Hiç hoş değil bütün özel hayatını öğrendik otobüste bulunanlar olarak 🙃

   Ay karşıma oturan kızda sevgilisi ile konuşup tartışıyor hangisini dinleyeceğime karar veriyorum sanırım yeni gelen :)

   Şaka bir yana siz siz olun toplu taşıma da böyle şeyler yapmayın ben zaten pek sabah insanı değilim bu gürültü beni aşırı gerdi rahatsız etti. 

  Cumartesi günü damat bohçasını götürdük ablamın hazırlıkları son sürat devam ediyor.

  Bu telaşları uzaktan izlemek daha akılda kalıyor. Kendi düğün hazırlık sürecini pek hatırlamıyorum detayların çoğu yok yani bende

   Sabah erken kalkmak zor geliyor. Toplam da üç saat yol beni yoruyor. Birde kış mevsiminde kalkmak daha zor hale geldiği için ne yapacağım bu dönemde pek bilmiyorum 🙊

  Bir sonraki yazımda görüşürüz 😊 😘
 

 

8 yorum:

  1. düğün telaşı zor gerçekten kolay gelsin ablanıza da mutluluklar:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlı telaşlar ama bir o kadarda stresli teşekkürler :)

      Sil
  2. selammm,
    bloğumda bir çekiliş başlattım katılırsan ve sayfanda paylaşırsan aşırı mutlu olurum :) kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde bana çıkmıyor bu yüzden ben blogumda paylaşayım daha güzel olur

      Sil
  3. Farklı yaşamlara tanıklık ediyorsun, toplu taşıma insanları tanıma fırsatı verir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle insanları tanıma sansımız fazla oluyor

      Sil
  4. heeeey noluyooooo gelin kardeşleeer :)

    YanıtlaSil